امام جمعه شهر دیزیچه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، امام جمعه دیزیچه در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر دیزیچه تصریح کرد: تقوا در سایه سار ولایت معنا پیدا می کند، تقوای الهی دو ویژگی بارز دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی صانعی گفت: تولی و تبری، دلدادگی و اطاعت از فرمایشاتشان پروردگار و پیامبران و بیزاری از دشمنان و ظالمانی که در برابر دین خدا صف شده اند، این دو ویژگی را تشکیل می دهد.

وی افزود: قرآن مسلمانان را از دوستی با دشمنان پرهیز داده است، و کسانی که با دشمنان دوستی کنند را از دشمنان و منافقین حساب می آورد.

امام جمعه دیزیچه تصریح کرد: تفاوتی ندارد که دشمنان از اهل کتاب یا منافقین و مشرکین باشند.

وی گفت: دوستی با این ها انسان مسلمان را از دایره خدا و رسولانش خارج می کند.

حجت الاسلام صانعی افزود: تقوا وقتی در بین جامعه نباشد، وقتی برای افرادی معنا نداشته باشد، نتیجه اش این می شود که انسان شبیه به منافقین و دشمنان داخلی می شود.

وی تصریح کرد: وقتی تقوا و بیزاری از دشمنان نباشد، انسان متوجه نمی شود که دشمنان می خواهند دین اسلام را از ما بگیرند.

امام جمعه دیزیچه با اشاره به تاسیس تبلیغ و اطلاع رسانی دینی به دستور امام گفت: همه باید بدانند الویت اولی برای همگان تبلیغ و اطلاع رسانی دین است.

وی افزود: مسئولین باید بدانند برای امر تبلیغ آنچه را که خرج کنند جای دوری نمی رود، ازهزینه های که برای جرم ها و جنایت ها باید خرج شود، کم می شود.

حجت الاسلام صانعی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان و ماه محرم آمار جرم و جنایت سقوط می کند، به دلیل تبیلغ و اطلاع رسانی روحانیون در مورد دین است.

وی گفت: حقوق های نجومی که وجود دارد حقایقی است که مسئولین نباید کم بگیرند.

امام جمعه دیزیچه افزود: این حقوق های نجومی است که دل مردم را به درد آورده و توجیه این حقوق ها زیبنده نیست.

وی تصریح کرد: تشکر می کنیم از سران سه قوه در رابطه با پیگیری این موضوع، ولی از آن ها می خواهیم به طور جدی پیگیری و با آن ها برخورد شود که باعث شده بدبینی مردم به حکومت اسلامی نشوند.

حجت الاسلام صانعی گفت: رهبر معظم انقلاب بار دیگر مسئله معیشت مردم، بی کاری و رکورد را به مسئولین یادآور شدند.

وی افزود: حضرت آیت الله امام خامنه ای، مسئله برجام را در زوایای مختلف تحلیل کردند و تهدید آن ها را با قاطعیت جواب داند.

امام جمعه دیزیچه تصریح کرد: همین عکس عمل قاطع مقام معظم رهبری است که رجز خوانی آمریکایی ها را به خفه خواهی کشاند و حتی در مواردی از نادیده گرفتن حق ملت ایران که در حال ادامه داده بودند، کوتاهی آمدند.

وی گفت: مسئولین باید یاد بگیرند که این چنین قاطع حق ملت ایران را پیگیری کنند و از چنگ دشمنان و استکبار بگیرند.

حجت الاسلام صانعی افزود: آمریکا و استکبار از سر باج خواهی و قدرت اگر ببینده مسئولین ما قاطعانه برخورد کنند، آن ها این چنین رفتار نمی کنند و کوتاه نمی آیند.

وی تصریح کرد: دیپلماسی، مذاکره و لبخند باید باشد اما کوتاه آمدن باج دادن هرگز که ما از سید سالار شهیدان، امام حسین(ع) آموخته ایم، زیر بار ذلت و خواری نمی رویم و شعار ما «هیئت منه ظله» است.

انتهای پیام/