ابراهیم رحیمی:

به گزارش مبارکه نا به نقل ازپایگاه خبری فلاورجان ابراهیم رحیمی مسئول ستاد برگزاری جشنها وتبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان در گفتگو با پلنا از افتتاح بیش از صد طرح عمرانی و فرهنگی در ایام دهه فجر در شهرستان فلاورجان خبر داد. وی گفت در این برنامه ها بیش از ۷۰طرح عمرانی کوچک و سی طرح ملی و استانی را در دست افتتاح داریم که با حضور معاونت عمرانی استاندار تعدادی از این طرح ها افتتاح وبه بهره برداری رسید.

وی افزود: طرحهایی که روز دوشنبه با حضور محمد علی طرفه معاون عمرانی استاندار افتتاح شد با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا شده و شامل ۲۰ طرح مخابراتی، سه طرح کشاورزی و یک طرح خدماتی است.
رحیم همچنین گفت: از جمله طرح های افتتاح شده به دست معاون عمرانی استاندار می توان به این طرح ها شامل ۲۰ طرح مخابراتی دیتای مخابراتی شهرستان های فلاورجان، لنجان و مبارکه و که با اعتبار هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در شهرستان فلاورجان انجام شد، همچنین اولین بازار روز شهرستان با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان، اولین گلخانه هیدرو پونیک سبزی و صیفی استان اصفهان با اعتبار یک میلیارد وصد میلیون تومان، مرکز بسته بندی محصولات کشاورزی با هزینه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و کارخانه فراوری کود دامی با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
وی در پایان نیز گفت از جمله طرح های مهم دیگر شهرستان فلاورجان که در دست افتتاح داریم نیز می توان به پروژه بزرگ عمرانی میدان سپاه شهرستان، مرکز سی تی اسکن بیمارستان امام و نیز سالن ورزشی بزرگ و چند منظوره روستای کرسگان اشاره کرد.