به مناسبت دهه فجر

به گزارش مبارکه نا به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سمنا، همزمان با دهه مبارک فجر با حضور فرماندار، امام جمعه و مدیر جهاد کشاورزی سمیرم به همراه دیگر مسئولان شهرستان سمیرم با وجود لغزندگی جاده ها و سرمای شدید سالن پرورش قارچ دکمه ای در منطقه وردشت افتتاح شد.

این واحد تولیدی در زمینی با مساحت ۶۰۰۰ متر مربع که ۲۰۰۰ متر مربع آن مسقف می باشد اجرا شده که با اشتغالزایی برای ۲۲ نفر بصورت مستقیم، سالیانه ۳۳۶ تن قارچ دکمه ای تولید خواهد کرد.
به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی برای احداث و افتتاح این پروژه در سطح شهرستان سمیرم ۵ میلیارد ریال تسهیلات اعطا شده و بقیه سرمایه توسط سرمایه گذار شخصی سرمایه گذاری و بهره برداری شده است.
به گزارش سمنا در این افتتاحیه ۵ طرح دیگر از جمله کانال آبرسانی مهر ابواسحاق آخرومک به طول ۱۰۰۰ متر که ۱۰۰ خانوار بهره بردار دارد و پروژه کانال آبرسانی آقداش در منطقه وردشت(روستای آقداش) به طول ۱۰۰۰ متر که ۹۰ خانوار بهره بردار دارد و پروژه لوله گذاری انتقال آب در منطقه سیور به طول ۶ کیلومتر که ۴۰۰ خانوار بهره بردار دارد و پروار بندی ۲۰۰ راس بره و پروار بندی گوساله ۵۰راس، همزمان با پروژه پرورش قارچ دکمه ای افتتاح شد.