فرماندار شهرستان مبارکه:

فرماندار شهرستان مبارکه در گفت و گو با مبارکه نا تصریح کرد: بررسی قرآن و روایات اسلامی نشان می دهد دین مبین اسلام همواره به محیط زیست به مثابه ظرف حیات و تکامل انسان اهمیت داده است.

علی اصغر ذاکری گفت: اسلام برای مسئولیت انسان در برابر محیط زیست اهمیت بسیاری قائل شده و طبیعت را امانت خداوند در دست انسان می داند و به همین علت برای طبیعت حقوقی در نظر گرفته و انسان را مکلف به ادای آن حقوق می کند.

وی افزود: همه ما انسان ها بدون شک برای نیل به اهدافمان همچون ادامه زندگی مطلوب به مسائل بارز و مهمی نیازمندیم که زندگانی ما را تحت الشعاع خود قرار می دهد و در فرآیند تغذیه روح و روان ما موثر است .

فرماندار مبارکه گفت: آرزوی داشتن محیط زیستی سالم  و عاری از هرگونه آلودگی و تخریب و طبیعتی مناسب برای انسان ها و دیگر موجودات، عزمی جدی در جهت حفظ، نگهداری و بهره‌ برداری صحیح از مواهب و منابع زیبای زمین را می طلبد که این مهم وظیفه همگانی مردم و مسئولین است

وی افزود: امروزه داشتن محیط زیست سالم با رها سازی زباله ها و بهره برداری بی رویه انسان از منابع طبیعی و محیط زیست به آرزوی دست نیافتنی برای بشر تبدیل گردیده است.

ذاکری گفت: بی شک برای رسیدن به محیط زیست و طبیعتی در خور شأن جامعه اسلامی، عزمی جدی همراه با همدلی و همزبانی مردم و مسئولین را می طلبد.

فرماندار شهرستان مبارکه تصریح کرد: اینجانب فرا رسیدن «هفته محیط زیست» را به همه تلاشگران و حامیان محیط زیست تبریک عرض نموده، امیدوارم با اتحاد و همدلی همگان درراستای تحقق شعارملی، به سوی طبیعت، برای زندگی، واهداف سازمان وداشتن شهرستانی سبزگام برداریم.

انتهای پیام/