فرمانده سپاه شهرستان مبارکه:

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه در گفت و گو با مبارکه نا تصریح کرد: در آستانه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) همانند هرساله سپاه ناحیه مبارکه غروب پنج‌شنبه سیزدهم خرداد هم‌زمان با سراسر کشور کاروان‌هایی از مبارکه را برای شرکت در این حرکت عظیم عبادی سیاسی اعزام می‌کند.

سرهنگ رسول قاسمی میثاق دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری را اهداف اعزام مردم به مراسم سالگرد امام(ره) دانست و افزود: سپاه مبارکه  امسال بیش از 1600 نفر از ارادتمندان و عاشقان امام(ره) از اقشار مختلف مردم ولایت ‌پذیر شهرستان را در قالب 37 دستگاه اتوبوس با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان اعزام می‌کند.

وی ارتقای سطح فرهنگ را از اهداف این اعزام‌ها دانست و افزود: هدف این است که کار خروجی داشته و سیره، روش، اقتدار، گذشته و نحوه اداره مملکت توسط امام خمینی(ره) به جوانان و نوجوانان معرفی‌شده و در بحث محتوایی بیشتر کار شود.

فرمانده سپاه مبارکه گفت: جرقه جریان بزرگ توحیدی انقلاب اسلامی از سال ۴۲ توسط امام راحل زده شد و امام حرکت خود را خدامحوری قرار داد.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ افزود: کسی تصور نمی کرد که یک روز این انقلاب از مرزهای خود فراتر رود و در منطقه و دنیا خود را نشان دهد و همه فکر می‌کردند این انقلاب یک انقلاب درونی است.

سرهنگ قاسمی: در واقع کسی تصور نداشت که جریان توحیدی بتواند بر طاغوت مسلط شود، این موضوع‌ها به راحتی برای امام(ره) حل شده بود که تسلط توحیدی به‌عنوان محوری‌ترین جریان خود را نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر ایستادگی حضرت امام در مسیر خود افزود: امام چون متکی به قدرت الهی بود و یک پدیده بزرگی بود که توانست همه چیز را تحت تأثیر انقلاب و حرکت خود قرار دهد.

فرمانده سپاه مبارکه تصریح کرد: حقیقتا امام به‌معنای واقعی کلمه یک پدیده و شخصیتی منحصر به فرد بود.

سرهنگ قاسمی با انتقاد از برخی از غفلت‌ها درباره ترویج اندیشه‌های امام(ره) گفت: در سالروز رحلت امام(ره) تمام مردم و مسئولان باید از این بستری که در جامعه ما به وجود می‌آید، حمایت کنند تا اندیشه‌های امام(ره) به فراموشی سپرده نشود.

انتهای پیام/