مراسم طرح هفت آسمان تا خدا در شهرستان مبارکه با حضور 400 دانش آموز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، مراسم طرح هفت آسمان تا خدا در شهرستان مبارکه با حضور 400 دانش آموز برگزار شد.

این مراسم با حضور امام جمعه مبارکه، منتخب مردم شهرستان مبارکه در مجلس دهم، مدیر سابق آموزش و پرورش مبارکه و رئیس سازمان تبلیغات مبارکه برپا شد.

رئیس سازمان تبلیغات مبارکه در حاشیه این برنامه در گفت و گو با مبارکه نا تصریح کرد: طرح هفت آسمان تا خدا در راستای ساماندهی جشن های تکلیف شهرستان مبارکه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام حسین کیانی گفت: طرح هفت آسمان به همت موسسه قرآنی آل یاسین شهرستان مبارکه و به همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش مبارکه برپا می شود.

وی افزود: امسال 400 دانش آموز و بیش از 30 مدرسه در این طرح شرکت کردند که این طرح در چهار مرحله برگزار می شود.

کیانی گفت: اعزام مربیان به مدارس، برگزاری جشن، جلسه با خانواده ها و اجرای جشن همگانی چهار مرحله ی این طرح است.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان مبارکه تصریح کرد: طرح هفت آسمان، از هفت آسمان تشکیل شده است که هر آسمانی یکی از موضوعات تربیتی و اعتقادی را در قالب شعر به دانش آموزان آموزش داده می شود.

مدیر موسسه قرآنی آل یاسین مبارکه در گفت و گو با مبارکه نا  گفت: موسسه قرآنی آل یاسین از سال 91 زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی شروع به فعالیت کرده است.

طاهره نصیری افزود: موسسه در زمینه های قرآنی، مذهبی و ساماندهی به جشن های عبادت و الفبا و جشن هایی که در مدارس و بقیه ارگان ها برگزار می شود، فعالیت می کند.

وی گفت: طرح هفت آسمان تا خدا سه سال است که در شهرستان مبارکه در حال برگزاری می باشد.

مدیر موسسه قرآنی آل یاسین مبارکه افزود: این طرح را در سال 86 در دوره ای کارورزی دانشگاه برنامه ریزی کردم.

وی ادامه داد: این طرح به دلیل نداشتن معرفی از اداره ی دولتی در شهرستان مبارکه 5 سال در مدارس به صورت آزاد برگزار می شد که با شروع فعالیت موسسه این طرح از سال 91 در شهرستان فعالیت می کند.

نصیری گفت: طرح هفت آسمان تا خدا هر سال با حضور میانگین 400 نفر و با حضور 25 الی 30 مدرسه در شهرستان مبارکه برگزار می شود.

 

انتهای پیام/