بخشدار گرکن جنوبی:

ماشااله شکاری در گفت و گو مبارکه نا تصریح کرد: امروز طی هماهنگی انجام شده از طریق بخشداری گرکن جنوبی و فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه، تیم فنی و کارشناسی ۱۰ نفره به اتفاق معاون محترم طرح و برنامه و بودجه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در بخش گرکن جنوبی روستای دهسرخ حاضر شدند و از محل پاسگاه بازدید کردند.

بخشدار گرکن جنوبی مبارکه گفت: پس از بررسی های کارشناسی و بازدید از محوطه و وسایل و ملزومات فاوایی – اداری و رایانه ای خریداری شده (سخت افزار و نرم افزار ) و بررسی ابعاد مختلف امنیتی و اجتماعی موضوع، باتوجه به اهمیت تقویت و ارتقاء امنیت اجتماعی بخش گرکن جنوبی پاسگاه انتظامی در زمان میلاد امام زمان (ع) افتتاح و فعالیت خود را رسمأ آغاز کند.

وی افزود: از زحمات و فعالیت های سرهنگ جبار پور و مجموعه انتظامی شهرستان مبارکه، اعضای محترم شورای اسلامی روستای دهسرخ و دهیار مربوطه تقدیر و تشکر می کنیم.

شکاری ادامه داد: فرایند نیاز سنجی و تصویب تاسیس پاسگاه توسط بخشداری و صدور دستور تاسیس ازسوی سردار آقاخانی، فرماندهی انتظامی استان اصفهان را به مدت ۶ ماه  و با هدف تقویت و ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش گرکن جنوبی آماده خدمات رسانی شود.

بخشدار گرکن جنوبی شهرستان مبارکه گفت: موقعیت جقرافیایی و استراتژیک بخش گرکن جنوبی به عنوان مرکز پرجمعیت شهرستان، قرار گرفتن بیش از ۴۵۰ واحد صنعتی بزرگ و استقرار دو شهرک صنعتی سه راهی مبارکه و دهسرخ و از همه مهمتر درخواست مردم با راه اندازی و تاسیس پاسگاه روستای دهسرخ و خدمات رسانی مطلوب عملا ضریب امنیتی شهرستان مضاعف و موجبات آسودگی و رفاه مردم را فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/