فرمایش حضرت امیرعلیه السلام در وصف مالک اشتر اگر کوه بود قله اي تک و اگر سنگ بود سنگ سخت،سرلشکر(ژنرال) حاج قاسم سليماني يعني خواب خوش مظلومان و کابوسی سخت و تلخ برای تمام ظالمان.

سلیمانی161192نام سردار حاج قاسم سليماني عجين است با عظمت و بزرگي. حاج قاسم سليماني يعني تکرار مالک اشتر. یعنی از ترس عریان شدن عمروعاص های زمان در مواجه با او در میدان نبرد برای نجات جان بی مقدارشان، حاج قاسم سليماني يعني خواب خوش مظلومان و کابوسی سخت و تلخ برای تمام ظالمان.

اين روزها تلاش عاجزانه ي همه ي دار و ندار رسانه اي غرب در برابر عظمت سردار عاشواريي مان، حاج قاسم سليماني، چقدر تماشايي است!

دست و پا زدن همه ي کفر در برابر حاج قاسم ما، چقدر به سينه ام احساس غرور هديه مي کند؛ غرور مقدس! چقدر اين روزها حاج قاسم را بيشتر دوست دارم!

این کیپ زیبای تصویری نشان از قلبی رئوف و پاک میدهد که چگونه صدقانه و مجنون وار در فراق همرزمش اشک میریزد و بغض سنگین این سالهای جاماندن را ناگهان میشکند.کجایند آنهایی که اورا از کشته شدن میترسانند تا با دیدن این تصاویر یاس آنان را فراگیرد که ما کسی را از ترور میترسانیم که آنچنان به مواجه با آن میرود گویی مرگ از او میترسد. نام سردار حاج قاسم سليماني عجين است با عظمت و بزرگي. حاج قاسم سليماني يعني تکرار مالک اشتر. شجاعت، غيرت، مردانگي، خلوص، همه واژه گاني هستد که براي کسب آبرو دست به دامان قامت رعنايش شده اند.
حاج قاسم سليماني يعني خلاصه ي هشت سال دفاع مقدس؛ يعني فرمانده، يعني فرمانده هان شهيد، يعني متوسليان، همت، باکري، خرازي، زين الدين، چمران، کاوه، کاظمي…