فرمانده سپاه مبارکه:

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه درحاشیه کارگروه اقتصادی بسیج در گفت و گو با مبارکه نا با اشاره به نام گذاري سال 95 تصریح کرد: رهبري معظم امسال را سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نام گذاري کردند و بايد در راستاي تحقق اين فرمايشات به جد وارد شده و اقتصاد مقاومتي را در کشور عملياتي کرد.

سرهنگ رسول قاسمی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک تکلیف و وظیفه برای آحاد مردم است، گفت: براي تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي همه دستگاه ها و ادارات دولتي مرتبط بايد همکاري کنند.

وی  تنها راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادي موجود را عمل به فرمايشات رهبري عنوان کرد و افزود: رهبري چندين سال است که بر روي اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليدات داخلي تاکيد مي نمايند و امروز تقريبا بر همگان ثابت شده که تنها راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادي عمل به فرمايشات ايشان و حرکت در مسير تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي است.

فرمانده سپاه مبارکه ادامه داد: در همین راستا اولویت برنامه های بسیج اقتصاد مقاومتی است و قرارگاه بسیج سازندگی به عنوان بازوی اجرایه بسیج در اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی گام برخواهد داشت.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ابتدای سال جدید محورهای مختلف این عرصه مهم کشوری را برای رهایی از تهدیدات و تحریم های دشمن تبیین کردند و باید با یک حرکت بسیجی شاهد تحولی اساسی در این زمینه باشیم.

سرهنگ رسول قاسمی افزود: باید از ظرفیت بالای بسیج در کمک به دولت جهت اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.

وی  با بیان اینکه بسیجیان شهرستان مبارکه این آمادگی را دارند تا تمام توانمندی و تجربیات خود را در اختیار همه قرار دهند، گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی مشکلات بیکاری و رکود شهرستان را به خوبی می تواند برطرف کند و تنها راه حل بیماری اقتصادی شهرستان اقتصاد مقاومتی و تکیه بر نیروی بومی است.

سرهنگ قاسمی، شهرستان مبارکه را یکی از مستعد ترين شهرستان هاي استان معرفي کرد و افزود: با توجه به منابع و ظرفيت هاي عظيم شهرستان در بخش هاي مختلف گردشگري، کشاورزي، صنعت و … با برنامه ريزي صحيح و اقدام و عمل مي توان قدم هاي مثبتي در راستاي تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي در شهرستان برداشت.

انتهای پیام/