حجت الاسلام و المسلمین مرتضی صانعی:

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی صانعی در گفت و گو با خبرنگار مبارکه نا با اشاره به تجاوز آمریکا به امول ایران تصریح کرد: آمریکای جنایت کار، جنایات خود را در ابعاد مختلف دنبال می کند، گاهی وقت ها جنایات نظامی و تحریمی می کند که در آستانه ی یکی از جنایات آمریکا هستیم.

وی با بیان جنایت نظامی آمریکا در ایران گفت:  آمریکایی ها در آن روز قصد داشتند به بهانه نجات جاسوسان خودشان با همکاری تعدادی از کشورهای حوزه خلیج فارس و بعضی از افراد جنایت کار داخل کشور به طبس حمله کنند اما هدف اصلی آن ها براندازی نظام بود.

حجت الاسلام صانعی افزود: شکست آمریکایی ها به دست خداوند منتهی شد، گاهی وقت ها جنایات آمریکایی ها تحریمی است، با وجود برجام و توافق هنوز این تحریم ها سر جای خود باقی هستند، با اینکه همه کاری که آن ها خواسته بودند را ما انجام داده ایم.

وی گفت: جنایت جدیدی که انجام می دهند، سرقت از اموال بلوک شده جمهوری اسلامی ایران است که تصویب کردند و به تایید هم رسیده است که مبلغ دو میلیار دلار را از دارای ایران در اختیار قرار گیرند.

حجت الاسلام صانعی افزود: این جنایت در صورتی در حال انجام است که ما در دوران پسا برجام هسنیم و وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در امریکا است.

وی گفت: اگر بخواهیم در برابر جنایات آمریکایی ها سهل انگاری کنیم مسلما آن ها به گونه ای جنایات خود را افزایش می دهند.

وی افزود: توصیه ملت ایران به وزیر محترم خارجه و دولت این است که آنچه مقام معظم رهبری فرموده اند سرلوحه کار خود قرار دهند و بیش از این موقعیت جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد مختلف به مخاطره نیندازند.

حجت الاسلام صانعی گفت: وزیر خارجه باید عکس العمل جدی تری در این زمینه نشان بدهد تا جلوی زیاد خواهی این مستکبران را گرفته شود.

انتهای پیام/