عدالت کجاست

به گزارش مبارکه نا به نقل از نطنزنا توزیع سبد کالای دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان نطنز شروع به توزیع شده است.
اختصاص دادن سبد کالایی ایده خوبی بود که متاسفانه با بی‌تدبیری به یک بی عدالتی تبدیل شد. دولت در اجرای طرحی که خودش مبدع آن بود بی سلیقگی به خرج داده و در حال حاضر شاهد اعتراض‌های گسترده مردم در اکثر نقاط شهرستان هستیم.
طبق گزارشات میدانی بعمل آمده از طرف خبرنگار ما اکثر مردم شهرستان بخصوص مردم روستاهای آن مثل روستا های ده آباد، فمی، متین آباد و روستاهای بخش امامزاده به شغل شریف کارگری مشغولند و قطعا بسیاری از این کارگران که تنها چند هزار تومان از ۵۰۰ هزار تومان بیشتر حقوق می‌گیرند، به شدت نیازمند دریافت این سبد هستند که متاسفانه از فهرست جا مانده‌اند ولی کارمندان فراوانی که دریافتی آنان به مراتب بیشتر از کارگران است، این سبد را دریافت می‌کنند.

در ادامه به برخی از نظرات شهروندان نطنزی در مورد اختصاص نیافتن سبد کالا به آنها اشاره میکنیم:
– احمدی نژاد عدالت بیشتر داشت؛ پارسال ۸۰هزار برای همه بود.
-من که از طریق چاه کشاورزی بیمه شدم چرا به من سبد کالا تعلق نگرفته.
– من دانشجوی متاهلم و با وجود اینکه ثبت نام کرده ام چیزی به من تعلق نمی گیرد.
– چرا به روستائیان هیچ اهمیتی در این طرح داده نشده است.

-من و بچه هام همه کشاورزیم و بعضی موقع به نان شب محتاجیم به ما تعلق نگرفت، ولی کارمندان دولت با حقوق آنچنانی سبد کالا دریافت کرده اند.

-روحانی از کجا میداند که ما روستائیان نیاز نداریم.
-ما این همه سختی کشیدیم این ۴ سال هم به روش.
با این عمل اینها به وضوح روشن است که دولتیها هیچ اطلاع درستی از وضعیت معیشت جامعه و مردم ندارند ای کاش مسئله فقط همین سبد کالا بود که یک دفعه از خیرش میگذشتیم. مسئله اینست با این اطلاعات غلط این دولت چگونه میخواهد برای مردم برنامه ریزی کند؟! دولتی که افراد غنی یا فقیر جامعه و همچنین بیکاران و دارندگان شغلهای کاذب را بدرستی نمی شناسد و یا نمی خواهد بشناسد چطور به این دولت امیدوار باشیم.

مردم این را هم بدانند که مجری توزیع سبد کالا در پاسخ به این سوال که چرا فرقی بین خانواده هشت نفره و دو نفره در اختصاص حجم سبد کالاقائل نشدید گفت: ما خواستیم تا این کار تداعی کننده دوره قبل نباشد؛ واین تصمیمی است که ما گرفتیم.
آیا به واقع فقط به صرف اینکه بخواهند کارکرد دولت گذشته را زیر سوال ببرند میتوانند مردم را زیر بار بی عدالتی خفه کنند.

با این تقسیم بندی دولت امید بقیه افراد جامعه دیگر امیدشان به خدا باشد نه شعارهای تبلیغاتی، زیاد ناراحت نباشید این ۴ سال هم تمام میشود.