فرمانده سپاه شهرستان مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرمانده سپاه شهرستان مبارکه در گفت و گو با خبرنگار مبارکه نا تصریح کرد: یوم الله 12 فروردین روز آری مردم قهرمان ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و استقرار نظام الهی در کشور ما است .

سرهنگ رسول قاسمی گفت: مردم شجاع و فهیم ایران اسلامی در روز 12 فروردین 58 رای آری محکم و قاطع خود را به جمهوری اسلامی ابراز و موجب ناکامی استکبارجهانی و حامیان آنها شدند .

وی افزود: در این روز تاریخی و سرنوشت ساز ملت ایران به دنیا نشان دادند که به دنبال انتخاب یک نظام دینی و ارزشی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی بودند.

سرهنگ قاسمی گفت: 12 فروردین، حرکتی تاریخ ساز و تمدن ساز که با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و رشادت های شهدای والامقام صورت گرفت.

وی افزود: انقلاب اسلامی به دنیا ثابت کرد که می توان برپایه شریعت اسلام ، محوریت ولایت مطلقه فقیه و استقرار نظام برپایه دین به همه قله های رفیع دانش و پیشرفت و عدالت رسید.

فرمانده سپاه ناحیه مبارکه گفت:  سی و نهمین 12 فروردین در شرایطی فرار می رسد که اقشار مختلف مردم متعهد و انقلابی با خلق حماسه پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 94 حمایت قدرتمند و بی دریغ دوباره را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته و مشت محکم دیگری بر دهان زورگویان و استکبار جهانی کوبیدند.

وی با بیان این که زنده نگه داشتن روز تاریخی 12 فروردین، دفاع از جمهوری اسلامی و خاری در چشم دشمنان نظام و استبکار جهانی است، افزود: 50 روز پس از غلبه بر طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی، طی رفراندوم سیاسی در کشورمان برای انتخاب نوع حکومت از مردم نظرخواهی شد و این در همه دنیا بی نظیر است.

انتهای خبر/