امام جمعه دیزیچه در گفت و گو با مبارکه نا:

امام جمعه شهر دیزیچه حجت الاسلام مرتضی صانعی در گفت و گو با خبرنگار مبارکه نا نصریح کرد: با خبر شدیم شورای محترم نگهبان که طبق قانون می بایست صحت انتخابات را تائید نماید، آرا یکی از کاندیداهای شهرستان اصفهان را ابطلال نموده و انتخاب نفر سوم را به انتخابات میان دوره ای موکول کرده است.

حجت الاسلام مرتضی صانعی گفت: متاسفانه شاهد هستیم که عده ای به این نظر شورای نگهبان که کاملا قانونی می باشد خرده گرفته اند و هجمه هایی را بر علیه شورای نگهبان آغاز نموه اند.

وی افزود: باید به این عده قلیل عرض کنیم که فرمایشات امام (ره) را بیاد بیاورند و دست از این هجمه ها بردارید.

امام جمعه شهر دیزیچه گفت: امام(ره) ما که این روزها را می دیدند سخنانی را در دفاع از شورای نگهبان فرمودند.

وی افزود: ایشان فرموده اند که تمکین نکردن به نظر شورای نگهبان مخالفت با اسلام است و کسانی که علیه تصمیمات فقها شورای نگهبان حرف میزنند و باعث تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان می شوند امری خطرناک کشور و اسلام مرتکب می شوند.

حجت الاسلام مرتضی صانعی گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اعضای شورای نگهبان را حافظ مصالح اسلام و مسلمین می دانند و می فرمایند هر کس بگوید رای شورای نگهبان کذب است، مفسد است.

وی افزود: همانطور که همه می دانند قانون اساسی برای شورای نگهبان وظیفه نظارت بر تدوین قوانین در مجلس شورای اسلامی و همچنین نظارت بر انتخابات کشور را در نظر گرفته است.

امام جمعه شهر دیزیچه گفت: لذا امیدواریم همه بتوانیم از فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب جهت استحکام نظام و انقلاب استفاده کنیم و از حرکات و سخنانی که باعث شادی دشمنان ما می شود بپرهیزیم.

انتهای خبر/