فرماندار شهرستان مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار شهرستان مبارکه علی اصفر ذاکری با اشاره به  ۲۵ اسفند تصریح کرد: نامگذاري سالروز شهادت سردار سرافراز، شهيد مهدي باكري به عنوان روز شهردار فرصتي مغتنم است تا ضمن قدرداني از فعاليت هاي در عرصه هاي مختلف شهرداري و مديريت شهري، به ارزيابي عملكرد اين نهاد اجتماعي به منظور ارتقاي سطح خدمت رساني به مردم پرداخته شود.

علی اصفر ذاکری گفت: شهرداران كليد داران شهرها، حافظان حقوق شهروندانند كه بذر آباداني را در گستره خدمت مي فشانند تا از رويش آن جوانه هاي بالندگي از دل شهرها سربرآورد.

وی افزود: قطع به يقين نامگذاري «روز شهردار» در تقويم ملي كشور، حاكي از نقش شهرداران در هماهنگي آهنگ توسعه شهري است.

فرماندار مبارکه گفت: روز شهردار، بي شك فرصت مناسبي است تا شهروندان از عملكرد و خدمات اين نهاد آگاه شوند،شهرونداني كه ركن اصلي جامعه و ولي نعمتان هستند.

وی افزود: بدون شك عملكرد ما زير ذره بين شهروندان رصد شده و ما با انتقادات و پيشنهادات سازنده آحاد جامعه پيشرفت خواهيم كرد.

ذاکری گفت: امروزه در مديريت هاي شهري بايد نگاه كارشناسانه و بهره گيري از توانايي صاحب نظران در عرصه خطير سيما و منظر شهري، رعايت دقيق قوانين و مقررات و پاسخگويي سريع و به موقع با هدف جلب و ارتقاي سطح رضايت مندي آن ها را در دستور كار خود قرار بدهند و با جديت در جهت تحقق اين اولويت ها بكوشند.

فرماندار مبارکه تصریح کرد: اينجانب فرا رسيدن ۲۵ اسفند روز شهرداري را به همه دست اندركاران و مسئولان و پرسنل خدوم شهرداري هاي شهرستان و همچنين اعضاي محترم شوراهاي اسلامي شهرها كه نقش مهمي را در سياستگذاري و برنامه ريزي هاي شهري برعهده دارند، تبريك گفته  و ضمن تاكيد بر توجه شهرداران به سياست ها و برنامه هاي دولت، موفقيت روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

انتهای خبر/