سعیدی در گفت و گو با مبارکه نا:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی زهرا سعیدی در گفت و گو با خبرنگار مبارکه نا تصریح کرد: حل مشکلات اشتغال و اعتیاد، تقویت بنیه ی ملی، ترویج فرهنگ و معارف قرآنی و توسعه ی ورزش از الویت کاری بنده است.

زهرا سعیدی گفت: انتخابات در شهرستان مبارکه پرشور و بانشاط، با حضور و مشارکت 72 درصد مردم و در کمترین حاشیه و تخلفی برگزار شد که نشان از توانایی بالای مدیریت سیاسی شهرستان است.

وی افزود: خدمت صادقانه برای مردم و پیشرفت ایران اسلامی و شهرستان مبارکه از انگیزه های حضورم بود.

سعیدی گفت: از مردم شهرستان مبارکه که بنده را به عنوان خدمتگزار خود انتخاب کردند، تشکر و قدردانی می کنم و از آن ها می خواهیم که ما را در طول این چهار سال یاری کنند.

منتخب مردم شهرستان مبارکه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: صحبتی با دیگر نامزدها دارم و آن این است که، دوران رقابت تمام شده و دوران رفاقت است و باید دست در دست هم دهیم تا پیشرفت شهرستان مبارکه قدمی برداریم.

زهرا سعیدی گفت: بنده مستقل هستم و هیچ گرایش سیاسی ندارم، نظرم این است اصول ما که از مبانی معرفتی اسلام برخواسته با اصلاح روش ها به صورت روز به روز تلفیق شود و بتوانیم در چهار چوب قانون اساسی ارزش ها را حفظ کنیم.

انتهای خبر/