فرماندار مبارکه در گفت و گو با مبارکه نا:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار شهرستان مبارکه علی ‌اصغر ذاکری در گفت و گو با مبارکه نا با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان مبارکه تصریح کرد: زهرا سعیدی مبارکه به عنوان نماینده مردم مبارکه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی مردم این شهرستان انتخاب شد.

علی‌اصغر ذاکری گفت: وی با کسب 20 هزار و 463 رأی از میزان آرای مأخوذه و کسب بیشترین آرای مأخوذه، به عنوان نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی افزود: علی احمدپور مبارکه نیز با کسب 14 هزار و 415 رأی، در این انتخابات، عنوان دوم را به خود اختصاص داد.

ذاکری گفت: همچنین علی فخری با کسب 13 هزار و 269 رأی، در رده بعدی انتخابات مبارکه قرار گرفت.

وی افزود: میزان مشارکت مردم مبارکه در انتخابات امسال 72 درصد بود.

فرماندار مبارکه گفت: مردم شهرستان مبارکه از نخستین ساعات صبح روز اخذ رای برای انتخاب نماینده خود در دهمین دوره مجلس شورای در شعبه‌های اخذ رأی شهرستان حضور یافتند.

وی افزود: در شهرستان مبارکه ۶۶ شعبه اخذ رأی برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری فعالیت می‌کنند که در دو بخش مرکزی و گرکن جنوبی مشغول فعالیت بودند.

ذاکری گفت: ۱۸ صندوق از این تعداد، صندوق‌های اخذ رأی سیار هستند که در زندان اسدآباد اصفهان، شرکت فولاد مبارکه، کارخانه قند نقش‌جهان، کارخانه سیمان اصفهان، پادگان امام علی(ع)، صنایع هفتم تیر، شهرک صنعتی، شرکت پلی‌اکریل و سایر صنایع شهرستان مستقر شدند.

وی اضافه کرد: مردم شهرهای مبارکه، دیزیچه، طالخونچه، زیباشهر، کرکوند و مجلسی و همچنین ۲۴ روستای شهرستان در ساعات مختلف روز 7 اسفند با حضور در پای صندوق‌های رأی، با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

ذاکری افزود: تشکیل صف‌های طولانی در حوزه‌های اخذ رأی شهرستان مبارکه از نکاتی بود که امسال توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود.

فرماندار شهرستان مبارکه گفت:حضور رأی‌اولی‌ها در انتخابات امروز شهرستان به میزان قابل توجهی به چشم می خورد که ۳ هزار و ۶۰۰ نفر از جوانان رأی اولی در شهرستان مبارکه واجد شرایط رأی دادن بودند و حضور پرشوری در انتخابات داشتند.

انتهای خبر/