فرماندار مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار و رئيس ستاد انتخابات شهرستان مباركه علي اصغر ذاكري تصریح کرد: در آستانه نوروز باستاني و در بهار سي و هشتمين سالگرد انقلاب اسلامي، بار ديگر مردم و كشور در معرض آزموني ديگر و انتخابي سرنوشت ساز براي تجديد پيمان با آرمان هاي بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) و لبيك مجددبه فرمان مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در ادامه حماسه ملي – سياسي قرار گرفته اند.

علي اصغر ذاكري گفت: انتخابات مصونيت‌بخش كشور است. عرصه انتخابات، تجلي حضور مردمي است كه سي و هفت سال پيش نداي امام خميني (ره)بنيان گذار انقلاب اسلامي ايران را لبيك گفتند تا با پشتيباني خود از همان روزهاي آغازين، ارزشهاي والاي الهي را كه با حاكميت طاغوت و طاغوتيان رنگ باخته بود، جاني دوباره بخشند.

وی افزود: همگان مي دانند كه در نتيجه تدبير و انديشه بلند مقام معظم رهبري دامت بركاته امروزه ايران اسلامي در اوج قله هاي افتخار بوده است و توطئه هاي دشمنان را يكي پس از ديگري به ياس مبدل كرده است.

فرماندار مباركه تصریح کرد: حال كه در سايه حمايت و رهنمود هاي داهيانه ي مقام عظماي ولايت و تدبير وعقلانيت دولت، غالب تحريم هاي ظالمانه و تهديدات نظامي از ميهن عزيزمان ايران رفع شده در اين برهه خاص كه تلاش مضاعف مديران و زمامداران نظام در سمت وسوي توسعه وگذر از دوران ركود اقتصادي وبهبود وضعيت معيشتي مردم و بازگشـت شأن و جايگاه ايراني در جهان را طلب مي نمـايد.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان مباركه گفت: از تمامي مردم شريـف وهميـشه در صحنه شهرستان  مباركه دعوت مي شود تا بـا حـضور شايسـته و حداكثري خود و با انتخاب نمايندگان متعهد، اصلح وكاردان، زمينه تصميم سازي هاي بايسته را براي دوران پسا تحريم فراهم آورن و با برگزاري انتخابات سالم و باشكوه و حضور حداكثري عظمت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران را يك‌بار ديگر برجهان اثبات نمايند.

انتهای خبر/