به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و بزرگداشت «روز پرستار » با حضور در مرکز بهداشتی درمانی زیباشهر از زحمات پرستاران تقدیر و تشکر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، به مناسبت میلاد خجسته حضرت زینب (س) اسوه صبر و شکیبایی و تجسم عینی علم و عفاف و روز پرستار، از پرستاران مرکز شبانه روزی بهداشت و درمان زیباشهر تجلیل شد.

بخشدار گرکن جنوبی ماشااله شکاری در حاشیه این تجلیل در جمع مدیر ، پرسنل و برخی از پرستاران این مرکز گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مناسبت های مختلفی با عناوین متفاوت به عنوان مناسبت های ملی و مذهبی وجود دارند.

ماشااله شکاری گفت: یکی از این مناسبت ها روز میلاد حضرت زینب(س) است که آنرا به روز «پرستار» اختصاص داده اند.

وی افزود: حضرت زینب(س) پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت و پرستار ارزش های مقدس عاشورا بودند.

گفت: نقش پرستاران را در سیستم درمانی نقشی کلیدی و حیاتی و در واقع پرستاران را به عنوان یکی از عوامل مهم بهبود بیماران است.

ویافزود: که پرستاران همواره با عشق و علاقه و صبوری نسبت به انجام وظایف خود اقدام و رضایتمندی بالای مراجعین از این همکاران محترم دلیل محکمی بر تلاش ارزنده ایشان می‌باشد.

بخشدار گرکن جنوبی گفت: پرستاران ما کسانی هستند که چشم از خود فرو بسته، خواب راحتی را ترک گفته، خستگی را برخود ترجیح داده و رنج بیمار را در خودش حس می کند و تجلیل از پرستاران را در این روز از اولویت های مهم بخشداری و از افتخارات اینجانب می دانم.

این تجلیل با حضور بخشدار گرکن جنوبی، امام جمعه زیباشهر و تعدادی از مسئولین بخش برگزار شد.

انتهای خبر/