کارگاه اقتصاد مقاومتی تولید گز و سوهان عسلی طعم بهشت به همت بسیج سازندگی شهرستان مبارکه و به مدیریت سرکار خانم طهماسبی در روستای کوشکیچه از بخش گرکن جنوبی شهرستان مبارکه شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، کارگاه اقتصاد مقاومتی تولید گز و سوهان عسلی طعم بهشت افتتاح شد.

جواد سلطاني معاون فرماندار مبارکه در اين بازديد از همت و پشتكار كارآفرين شهرستان مبارکه تشكر و تصریح کرد: يكي از بهترين راههاي رونق بخش اقتصادي وكاهش بيكاري راه اندازي بنگاه هاي زود بازده واقتصاد مقاومتي است كه به حمدالله با همكاري بسيج سازندگي اين بخش به خوبي تقويت شده و كارآفرينان شهرستان به اين سمت سوق يافتند.

وي با بيان اينكه ما از كارآفرينان وسرمايه گذاران اين بخش به خوبي حمايت مي كنيم گفت: هر كارآفريني كه در اين حوزه وارد شود وزمينه اشتغال جوانان را فراهم نمايد ما آن را حمايت  مي كنيم واز ديگران نيز دعوت مي كنيم در ديگر بخش هاي شهرستان نيز سرمايه گذاري واشتغال ايجاد نمايند.

کارگاه اقتصاد مقاومتی تولید گز و سوهان عسلی طعم بهشت به همت بسیج سازندگی شهرستان مبارکه و به مدیریت سرکار خانم طهماسبی در روستای کوشکیچه از بخش گرکن جنوبی شهرستان مبارکه شروع به کار کرد.

این افتتاح با حضور معاون فرماندار، بخشدار گركن جنوبي، مسئول قرارگاه بسيج سازندگي شهرستان، فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام حسن(ع) زيباشهر، دهيار و شوراي اسلامي كوشكچه و خانواده معظم شهدای روستاي كوشكچه برگزار شد.

لازم به ذکر است در این واحد با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی و کمک مسئولین 5 نفر به صورت مستقیم به کارگیری گردیدند و در مراحل بعدی توسعه تا 25 نفرقابلیت ایجاد اشتغال دارد.

انتهای خبر/