فرمانده سپاه شهرستان مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرمانده سپاه شهرستان مبارکه سرهنگ رسول قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مبارکه نا ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امیدوار هستیم  هدف عظیم این انقلاب که رسیدن به ظهور حضرت ولیعصر (عج) است محقق شود چرا که همه می دانند انقلاب اسلامی ایران از نظر پیدایش از ویژگی ها و انحصارات خاصی برخوردار است.

سرهنگ رسول قاسمی گفت: به تعبیر حضرت امام (ره) 22 بهمن و دهه فجر از ایام الله است پس باید این ایام را یادآوری و گرامی داشت برای اینکه نسل جدید این ایام الله ها و انقلاب را که ندیده اند برای آنها بازخوانی، یاد آوری و حفظ شود.

وی افزود: دشمن خط صحیح نقشه اسلام را نشانه گرفته است و به فکر تضعیف کردن آن و اینکه آرام آرام آن را از ما بگیرد و نظام انقلاب اسلامی را منحرف کند.

فرمانده سپاه ناحیه مبارکه بیان کرد: باید پیش بینی کرد و نباید در زمین دشمن بازی بخوریم قطعا ما در22 بهمن با این موضوعات مواجه هستیم وباید با حضور پرشور خود نقشه های دشمنان را خنثی کنیم .

وی گفت: در حوزه مردم و حکومت دستاورد اتکا به مردم در حل مشکلات اساسی و برگزاری بیش از 30 انتخابات با حضور آحاد مردم را داشتیم.

سرهنگ قاسمی افزود: در زمان شاه حداکثر توان نظامی ما ساخت ژ3 و فشنگ کلت بود اما اکنون تجهیزات نظامی ما به بیش از 50 کشور جهان ارسال می شود که این از جمله دستاوردهای مهم نظامی ایران پس از انقلاب است.

وی با اشاره به اقدامات گسترده پس از انقلاب در زمینه محرومیت زدایی و توسعه شبکه های آب، برق، مخابرات و ایجاد راه های ارتباطی تصریح کرد: در حوزه آموزش و پرورش نیز اقدامات گسترده ای در زمینه مبارزه با بیسوادی و تحول در نظام تربیتی و علمی  را در کشور شاهد بودیم.

فرمانده سپاه ناحیه مبارکه گفت: امروز وظیفه ما این است که در22 بهمن حضور پرشور پیدا کنیم که به دشمنان القا نشود که اهدافشان که سال ها روی آن برنامه ریزی کرده است به نتیجه رسیده است و مردم دست از انقلابشان، شهدا، ارزش ها و رهبری کشیده اند.

وی افزود: لذا امسال هم 22 بهمن قطعا پر شورتر و باشکوه تر از سالهای قبل خواهد بود و باعث خواری دشمنان اسلام خواهد شد.

سرهنگ قاسمی بیان کرد: بیش از 80 برنامه های در دهه ی فجر در شهرستان مبارکه برگزار می شود.

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه گفت: برپایی نمایشگاه های دستاوردهای انقلاب، کتاب، عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی و عکس، برگزاری نشست های بصیرتی، برپایی مسابقات ورزشی اهم از فوتبال، فوتسال، تنیس و دوچرخه سواری، برگزاری مسابقات علمی دانش آموزی، رژه موتورسوران، برپایی مسابقه ی آشپزی و غذاهای محلی، برپایی نورافشانی و جشن بزرگ انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه های در حال اجرا می باشد.

انتهای خبر/