مبارکه نا گزارش می‌دهد؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، همانگونه که امام خمینی (ره) می‌فرمایند: امروز مجلس خانه واقعی ملت است و برخلاف دوران طاغوت، بخصوص رژيم ستمگر پهلوی بر آراء توده متعهد به اسلام و اصيل و زحمتكش و محروم استوار است؛ و دست ناپاك دولت‌مردان و قدرتمندان و خانان و غرب و شرق‌زدگان از آن كوتاه است، امروز دولت مورد اعتماد مجلس حقا دولت مستضعفان، كه وارثان روی زمين‌اند، می‌باشد، خداوند متعال نعمت بزرگ اسلام و استقلال و آزادی را بر ملت ستمديده ايران مستدام فرمايد؛ و ساير ملل تحت ستم را از بند ستمگران نجات دهد.

تلگرام و واتس‌آپ و بسياری شبكه‌های مشابه، به ابزارهايی جديد و رايگان در دست كانديداها و هواداران آن‌ها تبديل شده و شاهد استفاده گسترده تبليغاتی كانديداها از اين ابزارها برای تبليغات هستيم .

علارغم اینکه فرصت زیادی تا شروع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری مانده است، اما گویی کاندیدها و طرفدارانشان تبلیغات زود هنگام خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم آغاز کرده اند.

برخی از کاندیداها با نصب بلاکاردهایی سخنرانی، ارسال پیامک و معرفی خود در شبکه های اجتماعی قصد آغاز تبلیغات زود هنگام را داشته و این ذهنیت را در میان مردم ایجاد می کنند که چرا تا قبل از اینها اسمی از این شخص برده نمی شد.

برخی دیگر از این کاندیداها با سوء استفاده از فضاهای مجازی و ارسال پیام تایید صلایت شدنشان به سایت های محلی و انجام تبلیغات به صورت غیر مستقیم و گاهاً مستقیم قصد نفوذ در افکار عمومی را دارند که البته نمونه های آن نیز در این شهرستان به وضوح دیده شده است.

کاندیدها تا قبل از نشستن روی صندلی های بهارستان با دادن وعده ها و قول های خارج از توان خود، در مراسمات حضور فعال دارند و قربان صدقه مردم می روند تا رای آنها را به دست بیاورند ولی بعد یادشان می رود، در برخورد با آنها مشکلات و کمبودها جزیی و حل آنها را خارج از توان خود می دانند.

همه می دانیم که نماینده ای که زود هنگام و قبل از موعد مقرر شده اقدام به تبلیغات کاندیداتوری کند، هرگز نمیتواند در مجلس آنگونه که باید عملکرد مناسبی داشته و قانون گذار خوبی باشد زیرا که وی قبل از ورود به مجلس خود مرتکب تخلف شده است.

از آنجا که سخنگوی وزارت کشور در تاریخ 24 آذرماه سال جاری به نامزدهای انتخابات تایید کردند از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند ولی برخی از این افراد، تبلیغات خود را از طرف مردم  اعلام می کنند تا سرپوشی بر تخلفات خود بگذارند.

در کنار این تبلیغات جوانانی بودند که از مشکلات می گفتند اما …..

گزارش از محمدرضا باقری

photo_2016-01-20_23-41-34 photo_2016-01-21_00-32-36 photo_2016-01-21_00-42-03 photo_2016-01-21_00-42-16 photo_2016-01-21_01-05-34 Untitled-2copy Untitled-3 copy

انتهای پیام/