اولین جلسه کارگروه کشاورزی ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان مبارکه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، اولین کارگروه کشاورزی ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان مبارکه در محل اداره جهاد کشاورزی شهرستان مبارکه برگزار گردید.

مهندس رضایی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان مبارکه به تشریح جایگاه کشاورزی درسیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره و عنوان نمود کشاورزی به عنوان یکی از اصلی ترین مباحث مطروحه در سیاست های اقتصاد مقاومتی مطرح بوده و با اجرایی کردن این سیاست ها می توان گام های بزرگی را در تحکیم پایه های اقتصاد کشور برداشت.

سرگرد مهرداد عقیلی مدیر قرارگاه بسیج سازندگی سپاه مبارکه نیز به اهداف تشکیل این جلسه اشاره کرد و گفت: همه دستگاه مرتبط با کشاورزی و دام داری جهت شناخت بهتر وضعیت کشاورزی و دام داری شهرستان به شناخت مشکلات و معضلات مربوط اقدام و در جلسه آتی در کارگروه مطرح گردد.

در این جلسه نمایندگان دیگر دستگاه ها از جمله مسئولین اداره تعاون روستایی، اداره منابع طبیعی، دام پزشکی، نظام صنفی کشاورزی شهرستان و تعدادی از کارشناسان کشاورزی در جلسه حضور داشته و به تبادل نظر پرداختند.

در پایان جلسه مصوباتی از جمله شناسایی مشکلات و معضلات کشاورزی شهرستان راه کارهای کم کردن بروکراسی اداری تعامل بیشتر با اداره دام پزشکی شهرستان و … تصویب گردید.

SAM_3183 SAM_3185

انتهای خبر/