بخشدار گرکن جنوبی شهرستان مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، بخشدار گرکن جنوبی شهرستان مبارکه ماشاءالله شکاری امروز در بازدید از پروژه های عمرانی روستاها، در روستای بروزاد در گفت و گو با خبرنگار مبارکه نا گفت: روند پیشرفت پروژه ها و طرح های عمرانی و خدماتی و توسعه ای را در روستای بروزاد اهم از، احداث سالن ورزشی چند منظوره، ساختمان دهیاری و خانه بهداشت، جاده کمر بندی و پارک تفریحی از نزدیک مورد ارزیابی قرار گرفت.

ماشاءالله شکاری تصریح کرد: با توجه به ضرورت رعایت بازه زمانی مورد نظر و جلوگیری از هدر رفت اعتبارات مربوطه دستور پیگیری جدی و اتمام برخی از پروژه ها را جهت افتتاح در ایام اله دهه مبارک فجر صادر نمودند.

وی با توجه به آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم ریل راه آهن بافق-مبارکه-زرین شهر افزود: احداث باند دوم ریل راه آهن به عنوان پروژه مهم شهرستان مبارکه در اولویت قرار گرفته است.

بخشدار گرکن جنوبی تصریح کرد: دراین راستا در خصوص آغاز اجرای عملیات تقاطع غیر هم سطح روستای بروزاد با توجه به دغدغه های دیرین روستاییان در بخش گرکن جنوبی و بخش پیربکران شهرستان فلاورجا نو با عنایت به انجام تعهدات مورد نظر توسط بخشداری و آزاد سازی صورت گرفته اراضی کشاورزی روستا، تسریع در شروع عملیات فوق الذکرتوسط مشاورین هگزا و آن اداره کل خواستار شدند.

وی گفت: در دو سال گذشته با توجه به ایجاد معاونت توسعه مناطق روستایی نهاد ریاست جمهوری با احداث باند دوم ریل راه آهن که محور ارتباطی مهم شهرستان محسوب شده و نیز اتمام پروژه های دیگر در روستا سهولت دسترسی روستاییان از امکانات و ظرفیت های موجود یکدیگر را درآینده شاهد خواهیم بود.

شکاری ادامه داد: براین اساس افزایش نشاط و شادابی و طراوت محیط چندین روستا و اهالی آن را درآینده نزدیک خواهیم داشت.

بازدید از پروژه های عمرانی روستای بروزاد با حضور مسئولین مالی و فنی دهیاری، اعضای شورای اسلامی، دهیار روستا و شرکت تعاونی دهیاری های انجام شد.

انتهای خبر/