فرمانده سپاه شهرستان مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرمانده سپاه ناحیه مبارکه سرهنگ رسول قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مبارکه نا تصریح کرد: شهادت مظلومانه عالم مجاهد آیت الله باقر نمر را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری  ومسلمانان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

سرهنگ رسول قاسمی گفت: شهادت عالم آزاده، آیت الله باقر نمر، روی سیاه این رژیم را سیاه‌تر و پلیدی باطن آن ها را آشکارتر کرد.

وی افزود: در حکومت دیکتاتوری آل‌سعود هیچ صحبتی از نقش مردم و مردم سالاری وجود ندارد و دنیا می‌داند که این حکومت ابزار دست آمریکا است.

فرمانده سپاه مبارکه با اشاره به سکوت سازمانهای بین‌المللی در مقابل جنایات آل‌سعود بیان کرد: سازمان های بین‌المللی در اختیار صهیونیست‌ها قرار دارد که هزاران نفر بدون هیچ بهانه‌ای کشته می‌شوند.

وی ادامه داد: مجامع بین‌المللی تحت سیطره آمریکا و رژیم صهیونیستی است که نباید انتظاری داشت و باید ملت ها اقدام کنند.

سرهنگ قاسمی افزود:  حکام آل سعود که سقوط آنان نزدیک است، بدانند که خون به‌ناحق ریخته این روحانی شهید، خواب راحت را از آنان سلب و جهان اسلام را بیدار کرده، و راه سقوط برای این رژیم هموار خواهد شد.

وی گفت: این شهادت‌ها خون‌هایی هستند که در انقلابها جاری می‌شوند و شیخ‌ نمرهایی سربلند می‌سازند که نمونه‌های آن را در نیجریه، جنوب لبنان، بحرین و غیره می‌بینیم.

فرمانده سپاه مبارکه ادامه داد: قطعا خون‌های مظلومان که عربستان می‌ریزد روزی دامان آل‌سعود را می‌گیرد، چراکه این وعده الهی است و همانطور که بنی‌عباس و بنی‌امیه پایدار نماندند و به‌زوال رفتند، خون پاک شیخ نمر‌ها دامن آل‌سعود را می‌گیرد و این خلف بنی‌عباس و بنی‌امیه روسیاه به زباله‌دان تاریخ می‌افتد

وی تصریح کرد: از جهان اسلام توقع می‌رود تا فراتر از سیاست مداران و حکام کشورهای اسلامی که متاسفانه در این مواقع لب فرو می‌بندند، دست آل سعود را دجال زمان خود است و اقدام به مظلوم کشی کرده فریاد بزنند.

سرهنگ قاسمی افزود: در شرایط کنونی، جهان اسلام باید فریاد اعتراض خود را بر اقدامات حکومت عربستان نشان داده و این وضعیت را محکوم کنند و در برابر ظالمان و ستمگران سکوت اختیار نکرده و به‌شدت مبارزه کنند

وی اظهار کرد:  دشمنان باید بدانند که درخت اسلام با خون این شهدا بیشتر تقویت می‌شود و به قدرت بیشتری می‌رسد این عرض اندام‌های آل‌سعود کاری از پیش نمی‌برد چون خداوند وعده داده است که قرآن را حفظ می‌کند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه ریختن این خون‌ها در آینده نزدیک سبب پیروزی اسلام در منطقه خواهد بود، افزود: باید بدانند که ظلم دوام نخواهد داشت و حکومت با ظلم به‌زودی به پایان می‌رسد.

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه گفت: امروز متأسفانه آل‌سعود سردمدار گروه‌های تروریستی و ایجاد اختلاف بین مسلمانان شده است و سرزمین عربستانی که باید سرزمین وحدت، اتحاد و قدرت اسلام باشد، امروز به سرزمین پرورش تروریست تبدیل‌شده است از این‌جهت ما اعدام شیخ نمر که به دنبال احقاق مسلمانان و به ویژه شیعیان در عربستان بود را محکوم می‌کنیم و از مجامع بین‌المللی و ملت ها درخواست می‌کنیم که در برابر رژیم آل‌سعود برخورد قاطع و انقلابی داشته باشند.

انتهای خبر/