امام جمعه شهر دیزیچه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، امام جمعه شهر دیزیچه حجت الاسلام مرتضی صانعی در گفت و گو با مبارکه نا تصریح کرد: آیت الله باقر نمر به دست حکومت بی خرد و خون ریز سعودی به شهادت رسید.

حجت الاسلام مرتضی صانعی گفت: ما به‌شدت این جنایت هولناک را محکوم مى‌کنیم و به‌یقین انتقام آن گرفته خواهد شد و مى‌دانیم این جنایت انتقام شکست‌هایى است که آل‌سعود در عراق، سوریه و یمن دامنگیرشان شده است.

وی افزود:  این اتفاق تلخ در دل خود نوید سقوط رژیم آل سعود را دارد که با سقوط این حکومت، مردم مظلوم یمن و شیعیان مظلوم عربستان نجات پیدا می کنند.

امام جمعه دیزیچه بیان کرد: واضح است که اقدام عربستان سعودی برای به شهادت رساند شیخ نمر، سرپوش گذاشتن بر فعالیت های ضد بشریت و کمک به تروریست ها است می دانند، ولی با به شهادت رساندن آیت الله نمر سقوط حتمی خود را اعلام کردند.

وی گفت: اگر امروز ما نگاهی به سوابق شیخ نمر داشته باشیم، می بینیم که این شهید بزرگوار در مکتب اهل بیت(ع) رشد پیدا کرده است.

صانعی اضافه کرد: شهید مجاهد، آیت الله نمر در دفاع از مظلومین عربستان به وظایف دینی و اسلامی خود عمل کرده و همین احساس مسئولیت در مبارزه حکومت سفاک صعودی او را به درجه شهادت رساند.

وی افزود: اگر امروزه عربستان سعودی می تواند به راحتی 46 نفر را اعدام کند و ترسی از سازمان های به اصطلاح حقوق بشری ندارد، مسلما آمریکا و کشورهای غربی از او حمایت می کنند و دست او را در انجام این جنایت ها باز می گذارند.

امام جمعه شهر دیزیچه گفت: همه ی مسلمانان ضمن محکوم کردن این جنایت رژیم آل سعود به این رژیم بیش از این مهلت ندهند و منافع آل سعود را به خطر بیندازند  و شر این رژیم جنایت کار را از سر مظلومین جهان کوتاه شود.

انتهای خبر/