کارشناس علوم سیاسی در گفت و گو با مبارکه نا:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، کارشناس علوم سیاسی اصغر رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مبارکه نا در رابطه با اعدام شیخ نمر تصریح کرد: شهادت آیت الله نمر رهبر شیعیان عربستان را خدمت آقا امام زمان(عج)و شیعیان جهان تسلیت عرض می کنیم.

اصغر رحیمی گفت: آل سعود با ارتکا به این جنایت و به شهادت رساند آیت الله باقر نمره رهبر شیعیان عربستان طومار ننگین خود را در هم پیچید.

وی افزود:  آل سعود در چند سال گذشته با حمایت از گروهک های تکفیری تروریستی به آلت دست دولت های مستکبر تبدیل شده و به بهانه ی آزادی و حق خواهی که ده ها هزار مسلمان بی گناه را در کشور های سوریه، عراق، یمن و لنبان قتل عام کرده و در باتلاق این کشورها فرو رفته است.

رحیمی بیان کرد: این رژیم تحمل انتقاد و درخواست منطقی یک عالم هموطن خود را ندارد، آیت الله نمر خواستار آزادی و دموکراسی در عربستان بود، آیا این خواسته ی هر انسان آزاده ای نیست؟

کارشناس سیاسی گفت: آل سعود تصور می کند با انجام اینگونه جنایت ها می تواند خود را نجات دهد ولی ذحی خیال باطل، زیرا جهان اسلام در برابر اینگونه جنایت ها بی تفاوت نخواهند ماند و دولت ضد انسانی آل سعود را پشیمان خواهند کرد.

انتهای خبر/