امام جمعه شهر دیزیچه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، امام جمعه شهر دیزیچه حجت الاسلام و المسلیمن مرتضی صانعی در گفت و گو با خبرنگار مبارکه نا در رابطه با روز بصیرت تصریح کرد: بصيرت خواص، مردم و به ويژه جوانان يکي از عوامل مهمي بود که در فتنه 88 به کمک نظام آمد و توانست فتنه گران را بر جاي خودشان بنشاند و انقلاب را در مقابل حوادث اين چنيني بيمه کند.

حجت الاسلام مرتضی صانعی گفت: آنچه فتنه88 اتفاق افتاد يک محکي براي تجربيات نظام سلطه بود؛ قصد داشتند انقلاب هاي مخملي را که در کشورهاي ديگر به راه انداخته بودند در ايران هم تجربه خودشان را محک بزنند.

وی افزود: در فتنه 88 دشمن از ظرفيت هاي مختلف چند هزار سازمان مردم نهاد آموزش ديده استفاده کرد و منافقين، سلطنت طلب ها، دولت هاي آمريکا و اسرائيل و افرادي که در داخل کشور دچار عدم بصيرت شدند از عوامل پديد آورنده فتنه88 بودند.

امام جمعه دیزیچه بیان کرد: اعتقاد و اعتماد مردم به ولایت رکن اساسی در خلق حماسه 9 دی بوده است، آنچه که باید برای ما درس عبرت است که نگذاریم فتنه ای به وجود بیاید و در ادامه که بخواهیم آن را مهار کنیم و نه دی دیگر آفریده بشود.

وی افزود: از همه ی مسئولین و افرادی که دغدغه حفظ نظام را دارند باید مردم بخواهند که از به وجود آمدن فتنه ی جدید، مصاحبه های که بوی فتنه می دهد و از سخنرانی هایی که نشانی از فتنه می دهد باید جلوگیری شود.

حجت الاسلام صانعی تصریح کرد: مصاحبه های و سخنرانی هایی که نشانی از فتنه می دهد، برای فتنه گران و دشمنان این ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چراغ سبزی دوباره ای است و به هیمن علت باید جلوی آن ها گرفته شود.

انتهای پیام/