رییس آموزش و پرورش مبارکه خبر داد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، رییس آموزش و پرورش شهرستان مبارکه اکبر مالکی با اشاره به ساخت یک واحد آموزشی خیریه در مبارکه تصریح کرد: هم زمان با هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و با پیگیری مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان مبارکه مقدمات ساخت یک واحد آموزشی شش کلاسه در سه طبقه در محله سرارود شهر مبارکه توسط خیر مدرسه ساز حاج حیدر باقریان آغاز گردید.

مالکی گفت:خیران مدرسه ساز به عنوان بازوان پرتوان و پرتلاش آموزش و پرورش سهم عمده ای در پویایی نظام تعلیم و تربیت و پیشبرد اهداف عالیه این دستگاه آموزشی و تربیتی دارند.

وی با اشاره به پاداش اخروی و معنوی امر مقدس مدرسه سازی افزود: کار خیران همانند شغل معلمی باید با عشق و اخلاص آمیخته باشد و در غیر این صورت بی معنی است.

رییس آموزش و پرورش مبارکه بیان کرد: مدرسه سازی سنت حسنه، صدقه جاریه و مصداق بارز باقیات صالحات است و ازاین خیر و خیران مدرسه ساز شهرستان مبارکه به خاطر مشارکت در ساخت و ساز مدارس قدردانی می کنیم.

وی با تجلیل از اقدامات شایسته خیَرین مدرسه ساز افزود: خیّرین مدرسه ساز، در راهی قدم گذاشته اند که راه انسان سازی و سازندگی و توسعه کشور است.

حیدر باقریان در بازدیدی از محل ساخت مدرسه، گفت: من خیلی احساس خوشبختی و خوشحالی و سر بلندی می کنم که خداوند توفیق داده که بتوانم برای خود خیراتی در این دنیا باقی بگذارم.

وی افزود: چیزی بهتر از ساخت مدرسه برای محلی که خود روزگار کودکی خود را در آن طی نمودم ندیدم.

این واحد آموزشی تا اول مهرماه 95 بصورت کامل توسط این خیر ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهرستان مبارکه می گردد .

انتهای پیام/