گزارشی از ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در مبارکه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا،  این روزها تنور انتخاباتی کشور، گرم تر از هرزمان دیگری است، زیرا دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که در سرنوشت در آینده ایران تاثیر دارد نزدیک و زمان ثبت نام روبه پایین است.

امروز آخرین روز ثبت نام داوطلبان در مجلس خبرگان رهبری و پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی بود.

انتخابات در نظر امام خمینی(ره)، نظام مطلوب نظامی است که جمهوریت و اسلامیت با هم گره خورده باشد. مردم نوع حکومت را انتخاب کنند و نیز مسئولین و قانون گذاران توسط مردم انتخاب شوند، نظام جمهوری اسلامی متکی بر آرای عموم مردمی  است که اکثرا مسلمان هستند.

انتخابات در نظر امام خامنه ای، در نظام اسلامی – یعنی مردم سالاری دینی- مردم انتخاب می کنند، تصمیم می گیرند و سرنوشت اداره کشور را به وسیله منتخبان خودشان در اختیار دارند.
اما این خواست و انتخاب و اراده در سایه هدایت الهی، هرگز به بیرون جاده صلاح و فلاح راه نمی برد و از صراط مستقیم خارج نمی شود. نکته اصلی در مردم سالاری دینی این است.

ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان مبارکه همچون در سراسر کشور از روز 28 آذر ماه تا روز 4 دی ماه برگزار می شود.

انتخابات شهرستان مبارکه به گفته ی رییس هیئت اجرایی انتخابات مبارکه، 17 نفر داوطلب تا پنجمین روز ثبت نام، ثبت نام کرده اند که از این نفرات ثبت نام کننده، 2 خانم و 15 مرد هستند.

IMG_0012 copyIMG_0003 copy IMG_0008 copy

انتهای پیام/