پاسدار شهید ابوالقاسم رضائی

وصیت نامه پاسدار شهید ابوالقاسم رضائی

بسم الله الله الرحمن الرحیم

با یاد خدا و به نام خدا و برای خدا سخنم را آغاز میکنم.

با درود و سلام بیکران به پیشگاه منجی بشریت آقا امام زمان و نایب بر حقش امام خمینی و با سلام بر قائم مقام رهبری آیت ا… منتظری و به امی پیروزی حق بر باطل و گسترش پرچم پر طنین عدل اسلامی در سر تا سر دنیا.

(ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین)

پروردگارا به من حقیر و گامهایم را استوار کن تا بتوانم در برابر دشمن سفاک مقاومت کنم و خداوندا از تو میخواهم که بر قوم کفار پیروزم گردانی.

پروردگارا مرا از بندگان صالح و از سربازان خودت قرار بده زیرا بندگان صالح و سربازان تو هیچ خوف و اندوهی در دل ندارند. بارالها اگر چه میدانم معصیت کرده ام و گناهان من قابل بخشش نیست اما از تو میخواهم که در روز حساب با کرمت با من رفتار کنی نه با عدالتت، زیرا اگر بخواهی با عدالتت به من رفتار کنی من به راستی سر افکنده هستم. اما پیام من به امت حزب ا… این است که من نمیخواهم پیامی بدهم برای این امت ستم دیده و اسلامی زیرا کوچکتر از آنم که بتوانم با زبان قاصر و کلام ناقص حرفی بزنم فقط از شما امت حزب ا… میخواهم که قدری وصیت نامه های شهدا را مطالعه کنید زیرا امام عزیزمان فرموده اند. برادران و خواهران عزیز هرگز دست از امام عزیز و منتظری عزیز برندارید و دنباله رو آنها باشید.

و اما پیامم به مادر عزیزم که با چه زحمات بسیاری مرا بزرگ کرد. مادرم به حمدا… توانستید آنطور که انتظار میرفت مرا تربیت کنید. ولی مادرم من هرگز نمیتوانم با زبان قاصر خود از شما تشکر کنم. امیدوارم که حضرت زهرا(س) اجر شما را بدهد و امیدوارم مرا حلال کنید.

مادرم شما آرزوهایی داشتید و همیشه آرزو داشتید که روزی در جشن عروسی من شادی کنید. امیدوارم الان هم که به سوی خدا رفته ام و خداوند مرا به سوی خودش خوانده است همان قدر که در ازدواجم خوشحال میشدید خوشحال بشوید.

و اما برادران و خواهران عزیزم شما مصیبت ها دیده اید و سختی ها کشیده اید و با آنها برخورد داشته اید و در همه موارد صبور و بردبار بوده اید امیدوارم که در مرگ من نیز صبور و بردبار باشید. زیرا خداوند در قرآن به صابرین بشارت داده است. در هر حال پیرو دین اسلام باشید و مانند کوه در مقابل سختی ها و مشکلات استوار باشید و همواره پشتیبان این انقلاب و امام عزیز باشید.

در پایان از همه اهل فامیل و همه شما عزیزان حلالیت میطلبم .

والسلام:برادر شما ابوالقاسم رضایی

رضایی - ابوالقاسم