مدیر قرارگاه بسیج سازندگی مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، سروان مهرداد عقیلی مدیر قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه مبارکه در گفت و گو با خبرنگار مبارکه نا با اشاره به خلاصه ای از عملکرد قرارگاه  بسیج سازندگی در سال 94 تصریح کرد: اعزام گروه های جهادی با توجه به برنامه های سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان،  برپایی اردوهای یک روزه جهادی با حضور بیش از 1000 نفر از بسیجیان مبارکه و بیش از 8 پروژه عمرانی در سطح شهرستان در جهت اشتغال بسیجیان و کمک به باروری اقتصاد شهرستان مبارکه انجام شد.

سروان عقیلی گفت: اعزام 4 تیم پزشکی به مناطق محروم سمیرم و چهارمحال و بختیاری و ارائه خدمات پزشکی، بهداشتی و مشاوره ای به همراه ارائه داروهای رایگان و بسته های بهداشتی، بیش از 10 کارگاه مشاوره خانواده و افزایش موالید در راستای سیاست افزایش جمعیت و آگاهی خانواده ها از خطرات و پیامدهای ناشی ازکاهش جمعیت در سطح شهرستان مبارکه برگزار شده است.

وی افزود: کلاس های نهضت سوادآموزی، آموزش 20 هزار نفر در رشته های  فنی و حرفه ای، کشاورزی و 10 کارگاه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر جهت ریشه کن کردن بی سوادی  برپا شده است.

مدیر بسیج سازندگی مبارکه تصریح کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی، مشاوره و اشتغال بیش از 300 نفر از بسیجیان شهرستان مبارکه با کمک اقتصاد مقاومتی و بیش از 8 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی اعطا شده است.

وی گفت: انجام اردوهای هجرت  دانش آموزی  با حضور بیش از 140 دانش آموز در زمینه های رنگ آمیزی، بهسازی و شاداب کردن مدارس بیش از 6000 متر مربع از مدارس مبارکه و برگزاری کلاس های پرورش شترمرغ، پرورش ماهی، پرورش قارچ، میناکاری، صنایع تبدیلی، مواد غذایی در راستای علمی کردن برنامه های اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی شد.

سروان عقیلی افزود: بیش از 20 نفر از معتادین پاک شده در سطح شهرستان مبارکه با اعطای خدمات مشاوره ای و اعطای تسهیلات به افراد فوق راه اندازی بیش از 50 عرصه ی  اقتصاد مقاومتی در زمینه های دامداری های سبک و سنگین، گلخانه، پرورش زنبور عسل، پرورش ماهی سردآبی، پرورش مرغ بومی، احیاء باغات مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/