فرمانده سپاه مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرمانده سپاه ناحیه مبارکه سرهنگ رسول قاسمی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری با اشاره به آغاز هفته ی بسیج گفت:اگر امروز پس از گذشت ۳۶ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این گونه نظام ما در مقابل همه زیاده خواهی های استکبار ایستاده است، به برکت حضور بسیج و ملت بسیجی ماست.

سرهنگ رسول قاسمی گفت: هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام (ره) از جمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی‌سازی توطئه‌ها به حساب می‌آید که به برکت این دوراندیشی و هدایت انقلاب در مسیر اصلی خود، زمینه انقلاب دوم فراهم آمد و با سقوط لانه جاسوسی آمریکا در تهران و برملاشدن ماهیت سلطه جو و تجاوزکارانه آمریکا، شیطان بزرگ با ضربه‌ای سخت و جبران ناپذیر روبرو شد.

فرمانده سپاه ناحیه مبارکه تصریح کرد: باید بگویم که بسیج یک تفکر بزرگ است. تفکری که از اندیشه های زلال و متعالی امام خمینی (ره) سرچشمه گرفته و آن را به معجزه ای بزرگ برای ایشان تبدیل کرده است.

وی دامه داد: همانطور که می دانید فرمان تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی (ره) در 5 آذر سال 58 صادر شد و از سال تشکیل تا امروز،  نتیجه هر اقدامی با تفکر بسیجی شگفتی ساز بوده است. در یکی از تعابیر زیبای رهبری ما می خوانیم که «بسیج معجزه امام (ره) است».

فرمانده سپاه ناحیه مبارکه افزود: تشکیل بسیج 20 میلیون زمانی  به دستور امام خمینی (ره) صادر شد که ایران اسلامی 36 میلیون نفر جمعیت داشت، در حالی که ارتش چین با یک میلیارد جمعیت، به 7میلیون نفر می رسید.

وی اضافه کرد: با این توضیحات می توان گفت، عمق تفکر و آگاهی امام خمینی (ره)  در مورد انقلاب اسلامی و شرایطی که در آن دوران داشتیم و شناختی که ایشان از عمق کینه و عداوت دشمنان نظام داشتند باعث شد که دستور تشکیل بسیج را صادر کنند.

سرهگ قاسمی گفت: انگیزه تشکیل بسیج برای حفظ دستاوردها و تداوم نظام اسلامی در برابر استعمار جهانی بود از این رو است که می بینیم  با شروع جنگ تحمیلی بسیج به معنای واقعی  خود را در عرصه های دفاعی نشان داد و بعد از جنگ نیز در عرصه های آبادانی پیش قدم شد و اکنون نیز قله های بلند علمی، فرهنگی کشور در اختیار بسیجیان است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مبارکه تصریح کرد: اما مهم ترین اهداف تشکیل بسیج را مبارزه همه جانبه با آمریكای جهانخوار و همپیمانانش كه هر روز برای گسترش تجاوزات و سبعیت خویش، چنگ و دندان نشان می دهند باید دانست؛ امام خمینی( ره) در این باره می فرمایند: «مملكت اسلامی باید همه اش نظامی باشد و تعلیمات نظامی داشته باشد».

وی ادامه داد: از طرفی بسیج  بازوی ولایت فقیه است. به هر حال جذب، آموزش ، سازماندهی نیروهای مردمی ولایتمدار اصلی ترین مساله بسیج است.

سرهنگ قاسمی اظهار کرد: موفقیت بسیج به كارگیری نیروهای مردمی در ماموریت های محوله با توجه شرایط سنی بسیجیان اعم از دانش آموزی، دانشجویی، كارگری، كارمندی، عشایر و غیره می باشد.

فرمانده سپاه مبارکه با اشاره به برنامه های هفته ی بسیج در شهرستان مبارکه گفت: بیش از 80 برنامه در هفته ی بسیج در شهرستان مبارکه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری شش یادواره ی شهدا، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات ورشی، برپایی نمایشگاه های کتاب و عکس، رونمایی از اختراعات بسیجیان شهرستان مبارکه، افتتاح گروه های صالحین شبکه های اجتماعی مجازی، برگزاری جشنواره غذاهای بومی محلی از حمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان مبارکه است.

انتهای پیام/