فرماندار شهرستان مبارکه:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، فرماندار شهرستان مبارکه علی اصغر ذاکری در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری با اشاره به آغاز هفته ی بسیج تصریح کرد: بسيج مدرسه‌‌‌ عشق و ايثار است، كه عاشقان مكتب آن فرهنگ ناب بسيجي را به سرمشق امام حسين(ع)، به خون شهدا، به فداركاري ايثارگران و با پيوند ولايتمداري نگاشته‌اند.

ذاکری گفت: امروز توليد دستاوردهاي علمي و ارتقا توانمندي‌‌هاي دفاعي ايران اسلامي به دست متخصصان، دانشمندان و اساتيد بسيجي كشور، نماد تبلور فرهنگ بسيج در بين اساتيد و دانشجويان است كه پرتو آن در هر نقطه از اين سرزمين خودنمايي مي‌كند.


وی  با بیان اینکه، هفته بسيج فرصتي مغتنم براي تجديد عهد و پيمان با آرمان هاي بلند حضرت امام خميني (ره) و بيعتي دوباره با خلف صالح آن عزيز سفر كرده، مقام معظم رهبري (مدظله العالي) است، افزود: تا هنگامي كه بسيج است هيچ تهديدي متوجه نظام اسلامي نخواهد شد و اين موضوع يك ركن اساسي است.


فرماندار مبارکه تصریح کرد: بسيج دريايي از معاني و مفاهيم عميق معنوي است كه ولايت مداري، ايمان و از خودگذشتگي، شور و شعور و بصيرت را مي توان در رهروان اين راه الهي ارزشي به وضوح ديد.

وی ادامه داد: راهي كه باعث شد جوانان اين ديار با قدم نهادن در آن در طول هشت سال جنگ تحميلي سرافرازانه از وطن و ميهن اسلاميشان در برابر متجاوزان دفاع كرده و اكنون نيز با تداوم اين مسير الهي، انقلاب و نظام اسلامي را از گزند و آسيب بدخواهان در امان نگه داشته و در تمامي افتخاراتي كه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از ابتداي پيروزي تاكنون به دست آورده، سهيم باشند.

ذاکری گفت: بسيجيان از جان گذشتگاني هستند كه در هولناكترين لحظات زندگي، بي اعتنا به نام و نان،  از مال و منال بريده و از دامنه هراس گذشته و دشت خطر را در نورديد و با مدد خون، بيرق سه رنگ پيروزي را در مرتفع ترين آسمان ايثار به اهتزاز درآوردند.


فرماندار شهرستان مبارکه بیان کرد: اينجانب به سهم خود ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاشهاي تمامي بسيجيان جان بر كف در نهادينه نمودن فرهنگ بسيجي، فرا رسيدن هفته بسيج را به خواهران و برادران بسيجي شهرستان مباركه تبريك و تهنيت عرض می کنم.

وی اضافه کرد: توفيق روز افزون همه عزيزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامي در ظل توجهات حضرت مهدي صاحب الامر(عج) و رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت ا… العظمي خامنه اي(مدظله العالي) از ايزد متعال خواستارم.

انتهای پیام/