فرماندار مبارکه:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، علي اصغر ذاكري فرماندار شهرستان مبارکه در گفت و گو با این پایگاه خبری با اشاره به یوم الله 13 آبان تصریح کرد: سیزدهم آبان برگی زرین، مقطعی حساس و یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک سرفصل نوینی از صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه است.

وی افزود: در این روز بود که زواياي مختلفي از مقاومت و پايدارى ايرانيان در برابر استكبار جهانى آشكار گشت. حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان 1358، سالروز تبعید حضرت امام خميني(ره) و روز دانش آموز از حماسه های فراموش ناشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم الهی و آسمانی است.

ذاكري گفت: انقلاب اسلامی ایران بی شک تجلی تمام نمای اراده ملتی استوار در راه استکبار ستیزی و آزادیخواهی است و همین نیت های پاک و بی آلایش نفوذ معنوی ایران اسلامی در قلب امت های بیدار شده جهان اسلام را پدید آورده است .

وی ادامه داد: حاکمیت 37 ساله جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت امام راحل عظیم الشان « رحمت ا… تعالی علیه » و رهبر معظم انقلاب « مدظله العالی » شرایطی را به وجود آورده است که شاهد بیداری روز افزون امت اسلامی در منطقه و به خطر افتادن منافع نامشروع استکبار جهانی و فرزند شوم آن رژیم صهیونیستی هستیم .

فرماندار مبارکه تصریح کرد: ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه آفرینان 13 آبان، این روز را به همه دانش آموزان عزیز و مردم شهیدپرور شهرستان مبارکه تبریک عرض می نمایم. امیدوارم در حفظ و صیانت از دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عقیم نمودن هرگونه توطئه های دشمن و میثاق با آرمانهای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام موفق باشید.

وی اضافه کرد: 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز استکبار ستیزی تنها یک رویداد تاریخی نیست بلکه نقطه عطفی است در تاریخ ملت ایران که مسیر آینده را به درستی ترسیم نمود . رخدادی که هر برهه و اتفاق آن نشانی است از پایداری ، فداکاری و جهاد علیه طاغوتیان زمان .

ذاکری افزود: این که در آستانه 13 آبان هستیم یکبار دیگر دست در دست هم با گامهایی استوار آرمانهای امام و شهدا را فریاد خواهیم زد و یکبار دیگر اعلام خواهیم نمود تا آمریکای خونخوار از سیاست های استکباری و استعماری خود دست نکشد ملت ایران پای شعار مرگ بر آمریکا ایستاده است.

انتهای پیام/