امام جمعه دیزیچه در گفت و گو با مبارکه نا:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیل مبارکه نا،حجت الاسلام و المسلمین مرتضی صانعی امام جمعه شهر دیزیچه در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری با اشاره به 13 آبان تصریح کرد: در آستانه ی سیزدهم آبان ماه روز حماسه ی جوانان و نوجوانان در مبارزه با آمریکا، استکبار جهانی هستیم، ضمن گرامی داشت این روز با شکوه امیداوریم که خداوند متعال توفیق دهد به جوانان و نوجوانان کشور مانند جوانان اول انقلاب روحیه اسکبارستیزی را همچنان در الویت کار و درس خود قرار دهند.

وی افزود: اینکه جوانان و نوجوانان ما استکبارستیزی باشند خیلی مسئله مهمی است که عدم روحیه استکبارستیزی می توانند باعث رخنه و نفوذ استکبار در کشور ایران اسلامی شود.

صانعی اضافه کرد:برای اینکه جوانان و نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان ما این روحیه را داشته باشند مسولین ما باید شعار هیهات من ذله، امام حسین(ع) را سر لوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه دیزیچه گفت: استکبارستیزی یعنی در خط اباعبدالله حسین(ع) بودن، استکبارستیزی یعنی حضور در لشکر امام حسین(ع)  و هر کسی روحیه استکبارستیزی در وجود خود نداشته باشد مسلما راهی به سمت و سوی لشکر امام حسین(ع) ندارد و چه بسا جز لشکریان یزید قرار گیرد.

وی افزود: بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران(ره) و مقام معظم رهبری پیوسته این هشدار را به همه ما هشدار داده اند که از استکبار هر لحظه در حال نفوذ است و باید جلوی این نفوذ گرفته شود، یکی از راه هایی که می تواند جلوی این نفوذ را گرفت تقویت همین شور و اشتیاق استکبارستیزی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است.

صانعی بیان کرد: 13 آبان یکی از روزهای خشم ملت ایران در برابر استکبار و آمریکای جنایت کار است که جوانان، نوجوانان،دانشجویان، طلاب، بسیجیان و آحاد ملت ایران در ماه محرم و ماه قیام امام حسین(ع) روحیه استکبار ستیزی که از نهضت کربلا آموخته اند را به منصه ظهور خواهند گذاشت.

انتهای پیام/