رییس اداره آموزش و پرورش مبارکه:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان مبارکه احمد مالکی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری افزود: سیزده آبان از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است.

وی اضافه کرد: سیزده آبان، روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می توان در برابر هر طاغوتی ـ هرچند خودش را قدرت مند نشان دهد ـ ایستاد. در سیزده آبان ثابت شد که با تکیه بر قدرت آن بزرگوار آفریننده و توانای زنده می توان، استعمار را به خاک مذلت افکند.

مالکی تصریح کرد: در این روز بزرگ این نکته به اثبات رسید که امنیت و آرامش را از حق کشان و ستم کیشان که به مظلومان امنیت و آسایش نمی دهند، می توان باز گرفت. حماسه ی سیزده آبان ثابت کرد که همه ی قدرت های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، از درون، پوچ و پوشالی است.

رییس اداره آموزش و پرورش مبارکه بیان کرد: در سیزده آبان، مردم عدالت خواه و ایمان مدار ما، خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده ای کج اندیش و کوته فکر، هم چون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست. در سیزدهم آبان، وحدت کلمه معنا شد؛ تکیه بر محبوب بندگان و خدای خمینی آفرین، تفسیر شد و قدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه گشت.

مالکی افزود: راهپیمایی 13 آبان روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در ساعت 10 در دو شهر مبارکه و دیزیچه برگزار  می گردد.

وی ادامه داد: مسیر در شهر مبارکه از ورزشگاه 22 بهمن به طرف مسجد جامع و تجمع در حسینیه مرکزی و در شهر دیزیچه از میدان شهدا به طرف امامزاده سلیمان(ع) خواهد بود.

انتهای پیام/