امام جمعه دیزیچه:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، امام جمعه دیزیچه حجت الاسلام و المسلمین مرتضی صانعی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: در روزهایی که متعلق به اهل بیت عصمت و طهارت خصوصا شهید مظلوم آقا سیدالشهدا متاسفانه شاهد این هستیم که یزدیان زمان ما با نفوذ در در جمهوری اسلامی ایران در روز تاسوعا و عاشورای حسینی به گونه ای باعث نگرانی  مردم ولایتی و ارادتمندان امام حسین(ع) شدند.

وی اضافه کرد: چرا وزیر امور خارجه اسبق انگلیس که پیرامون انقلاب اسلامی ایران دیدگاه های خوبی نداره و بی ادبی خود را در مذاکراتی که با مسولین ما در زمانی داشته چرا باید در روز عاشورا و روز تاسوعا به استان فارس و استان شهید پرور اصفهان سفر کند، این سولی است که مسولین دیپلماسی ما باید پاسخگو باشند.

صانعی افزود: امیدوارین مسولین وزارت امور خارجه نسبت به این موضوعات حساس باشند و جلوی نفوذ امثال جک استراو که به یک عنوانی این ها می خوهند آغازی باشد که بتوانند دیگران هم حضور داشته باشند و حمایت کنند فتنه گران را باید جلوی این کار گرفته شود.

وی تصریح کرد: اگر مسولین سیاسی و دیپلماسی کشور جلوی این نفوذ را نگیرند امت حزب الله بدرقه راه جک استراو مرگ بر انگلیس در اصفهان هم مانند شیرازخواهد بود.

امام جمعه دیزیچه اظهار کرد: امت حزب الله مانند گذشته روحیه استکبار ستیزی دارند و اگر لازم شد قدم محکمی برای عدم نفوذ در کشور خواهیم برداشت.

اتنهای پیام/