رئیس سازمان جاسوسي «سیا» می‌گوید:عراق اولین هدف نبود ساده‌ترین هدف بود. باید کشورهایی را که ریشه تبلیغ اسلامی دارند را از ریشه بخشكانيم ..

babashahii921108به گزارش مبارکه نا به نقل از خبرنگار صاحب نیوز: فرمانده گروه ۵۵ سرهنگ«دشت‌پا» درهمایش مسئولان سیاسی نیروهای مسلح استان با تشریح اندیشه‌های فوکویاما در رابطه با اسلام گفت: غرب به این نتیجه رسیده است که برای مقابله با اسلام باید از جنگ نرم استفاده کرد. آنها معتقدند آمریکا در شکست دادن بلوک شرق پیروزشد که آن را جنگ سوم جهانی می‌شناسند، اما جنگ چهارم جهانی را جنگ علیه اسلام می‌دانند، در این رابطه رئیس سازمان جاسوسی «سیا» می‌گوید: عراق اولین هدف نبود ساده‌ترین هدف بود. باید کشورهایی را که ریشه تبلیغ اسلامی دارند را از ریشه بخشکانیم اما پس از جنگ عراق و افغانستان به شیوه جنگ نرم بازگشتند که با آن شوروی را شکست داده بودند. مقام معظم رهبری بارها در سخنان‌شان، حملات نرم دشمن را تشریح کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: غرب نمونه‌های زیادی را در این عرصه به عمل رسانده است؛ مثل انقلاب‌های رنگی. اما با توجه به پیچیدگی جنگ نرم و به تعبیر آقا این موضوع که در جنگ نرم به‌ خصوص در زمان بحران فضا غبارآلود است، باید مراقب باشیم. ما درتاریخ اسلام از این دست نمونه‌ها زیاد داشتیم. ازجمله جنگ صفین که فقط به‌خاطر عدم تبعیت مردم از امام، لشکر اسلام شکست خورد تا آنجا که امام علی (علیه‌السلام) فرمودند: اگرمردم یک ساعت دیگر از رهبری‌شان متابعت می‌کردند؛ شکست نمی‌خوردیم.

سرهنگ « دشت‌پا» در ادامه به ذکر نمونه‌هایی از نقل قول‌های دشمنان در زمینه اهمیت رهبری و ولایت فقیه درجنگ نرم پرداخت و گفت: وظیفه سنگین بر دوش ماست تا مسیر برای مردم روشن شود. برای نیروهای نظامی شناخت خوب و بد مهم است. افراد فکرمی‌کنند چون نباید درفضای سیاسی دخالت داشت؛ تفکر سیاسی هم نباید داشت. اما این مهم است که خوب را از بد تشخیص بدهیم و بدانیم که کدام روزنامه و سیاستمدار چه تفکری را انتشار می‌دهد.