معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار علی حسین صالحی اصل در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری با اشاره به اینکه رزمایش الی بیت المقدس میثاق با ولایت در سراسر کشور همزمان برگزار می شود، تصریح کرد:  همه جای این کشور در جنب و جوش و در حال انجام این رزمایش هستند و این یعنی اینکه آمادگی همیشگی بچه های بسیجی، رهروان شهدا و کسانی که با قامت برافراشته جلوی دشمن اعلام آمادگی می کنند، است.

وی افزود: ما باید بدانیم که یک حرکت به هم پیوسته داریم که در حال انجام آن هستیم سراسر کشور هم در حال انجام است که این نشانه ی بازدارندگی و اقتدار ایران اسلامی است و همیشه در در همه ی صحنه ها آماده هر حرکت ضد جمهوری اسلامی ایران و ضد نظام اسلامی هستیم.

سردار سرتیپ صالحی اصل اضافه کرد: همین روحیه ی بسیجی و شهادت طلبه ی دشمن را ناامید و زمین گیر می کند، اگر می بینیم که 1+5 که قدرتمندترین حکومت را دارند جلوی نظام ایران خم می شوند و دست دراز می کند و طلب مذاکره می کنند از این روحیه های بسیجیان و رزمندگان می ترسند و می هراسند و این روحیه مایه ی دلگرمی همه ی مسلمانان و مستضعفین دنیا است.

وی گفت: کسانی که در لبنان، سوریه، عراق و در یمن درگیرند، از جونان این انقلاب الگو گرفتند و پشتوانه ی عظیم و بزرگی دارند که این پشتوانه ایران و حکومت اسلامی ایران است که به این دلگرمی در جنگ هستند که حکومتی مانند حکومت ایران داشته باشند.

معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: ما باید این الگو شدن را قدر بدانیم و شاکر خدای متعال باشیم و هر روز قوی تر بروزتر کنیم که جلوی کوچک ترین حرکت دشمن آماده باشیم تا به گفته ی امام(ره) پرچم اسلام را در بلندترین قله ای رفیع جهان به اهتزاز در آوریم.

وی افزود: رزمایش الی بیت المقدس در مبارکه بدون کاستی و به بهترین شکل انجام شد که این خود نشانه ی استعداد و شوق جوانان بسیجی شهرستان مبارکه است.