امام جمعه شهر دیزیچه:

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، امام جمعه دیزیچه در خطبه های عبادی سیاسی این هفته ی نماز جمعه دیزیچه با اشاره هفته ی دفاع مقدس تصریح کرد: شکسته شدن حصر آبادان در عمیات ثامن الائمه(ع) در سال 1360 یکی از عملیات های مهم دفاع مقدس است، سرآغاز این بود که اگر حرفی از  رهبر زمانش روزی زمین نماند و رزمندگان حرف را تا پیای جان این کار را عمل کردند.

وی افزود: با توجه به فرمایشات امام خامنه ای، دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا ثابت کرد که آرزوی حکومت بر ایران را به گور خواهند برد.

صانعی گفت: رهبر انقلاب به خاطر فاجعه ای عظیم و جنایت های آل سعود عزای عمومی اعلام کردند و ما هم در این عزا و غم شریک هستیم و به تمام مسمانان حادث دیده و هموطنان عزیزمان که دوچار حادثه شده اند تسلیت می گوییم.

وی اضافه کرد: برنامه هایی که در این چند روز بوده است به خاطر همدردی با حاجیان دوچاره حادثه به تعلیق خواهیم انداخت.

امام جمعه دیزیچه با توجه به تحلیل ها به وجود آمده از این حادثه اشاره کرد و گفت: تحلیل اول، این حادثه ی مرگ بار اولین بار حکومت آل سعود نیست، تا زمانی که دولت مردان کشورهای عربی و ظاهر مسلمان در برابر رژیم آل سعود سکوت کنند همین وظعیت ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: مردم مظلوم کشورهای مسمان این بار نخواهند سکوت کرد و اگر این سکوت کشورها شکسته شود رژیمی به نام آل سعود نخواهد بود.

صانعی افزود: تحلیل دوم از این حادثه ی بزرگ و دلخراش، آل سعود نوکر دست به سینه ی آمریکا و اسراییل و کشور های غربی است و در حکومت خود هیچ استقلالی ندارد و می خواهند از اسلام ناب محمدی چیز نگذارند و دین اسلام را دینی ناکار آمد معرفی کنند و به مشکل بزرگی که ایران اسلامی است برخورده اند، در آینده ی نزدیک این حکومت بی لیاقت از بین خواهد رفت.

وی با بیان تحلیل سوم، گفت: آل سعود با کمک و حمایت از گروهک های تروریستی و جنگ با یمن چهره ی خبیث و صهیونیستی خود را نشان داد که نمی تواند بر مکان های مقدس همچون مکه و مدینه حکومت کند و باید دست خود را از حکومت بر مکان های مقدس کوتاه کند.

امام جمعه دیزیچه با بیان بی کفایتی رژیم آل سعود، تصریح کرد: آل سعود رژیمی آمریکایی اسراییلی است که با ریخت خون های مسلمانان حکومت را بازیچه قرار داده اند و این بی کفایتی را امسال در مراسم حج و با حضور دو میلیون مسلمان از جهان پررنگ تر کرد.

وی افزود: به رژیم آل سعود هشدار می دهیم که دست خود را از مکان های مقدس مسلمانان کوتاه کند و نمی گزاریم دیگر این فاجعه ها تکرار شود.

صانعی اضافه کرد: کسانی که در کشور این دولت بی کفایت را دوست خود می دانند هم هشدار می دهیم که حمایت از این جنایت کاران تا کجا و دست از حمایت این وهابی های آمریکایی اسراییلی بردارید که با خشم مردم روبه رو خواهید شد.