رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه علی مبشری در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری از مردم شهرستان خواست با ایجاد وقف های جدید به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت و نیازمند کمک کنند.

وی اظهارداشت: طرح مهر تحصیلی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت همزمان با سراسر کشور در شهرستان مبارکه نیز به مرحله اجرا در آمد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه افزود: لازمه اجرای این طرح داشتن موقوفات منطبق است یعنی واقف برای دانش آموزان بی بضاعت نیت داشته باشد.

وی تاکید کرد: یکی از نیازهای جدی امروز شهرستان مبارکه در امر موقوفات نیت کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و بی بضاعت است.

مبشری گفت: طرح مهر تحصیلی در راستای اجرای امینانه نیات واقفان برای کمک به دانش آموزان مستعد اجرا شد.

وی افزود: واقفان ارجمند کشور موقوفاتی را با نیت کمک به دانش‌ آموزان و دانشجویان بی‌ بضاعت وقف کرده‌اند که باید این روند همواره تداوم داشته باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه اظهارداشت: سازمان اوقاف در راستای اجرای صحیح و امینانه نیت این واقفان خیراندیش، طرحی به نام “مهر تحصیلی ” را در سراسر کشور اجرا می‌ کند.

وی تصریح کرد: در این طرح بسته‌ هایی شامل لوازم ضروری تحصیلی دانش‌آموزان از جمله کیف، مداد، خودکار، مدادرنگی، جامدادی، دفتر و غیره به دانش‌ آموزان اهدا می‌ شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه در ادامه از رسانه ها خواست در این زمینه بیشتر در جامعه روشنگری کنند.

 

۲۰۱۵۰۹۱۹_۱۰۲۳۲۲