شهردار دیزیچه در نشست مطبوعاتی:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، شهردار دیزیچه شهاب ثابت راسخ در نشست مطبوعاتی با اشاره به یازدهمین یادواره شهدای شهر تصریح کرد: هر ساله در ایام هفته ی دفاع مقدس برنامه ها و یادواره های زیادی در سراسر کشور برگزار می شود، شهر دیزیچه برای گرامی داشت شهدای شهر و به تعبیر رهبری ستارگان این دیار، یازدهمین یادواره ی شهر دیزیچه برگزار می شود.

وی افزود: یازدهمین یادواره سرداران و 122 شهید شهر دیزیچه و بزرگ داشت 600 شهید شهرستان مبارکه با حضور مسولان کشوری و استانی مادر شهد حاج حسین خرازی و آزاده سرافراز مهدی طحانیان، با همکاری دفتر امام جمعه دیزیچه، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مبارکه، سپاه ناحیه مبارکه و شرکت سیمان سپاهان برپا خواهد شد.

ثابت راسخ با اشاره به فعالیت های انجام شده در رابطه با دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطری شهدا گفت: شهرداری دیزیچه با همکاری شورای اسلامی و مردم شهید پرور شهر برنامه های متعددی را برگزار می کند؛ یادواره های شهدا، خاک سپاری دو شهید گمنام در شهر، مراسم جشن برای آزادگان دیزیچه و آماده سازی کتاب شهدا  از جمله این برنامه ها می توان نام برد.

وی اضافه کرد: ما مسولین در قبال این شهدا و این انقلاب وظایفی داریم که یکی از بزرگ بزرگ ترین وظیفه ما آشنا کردن نسل سوم و چهارم انقلاب با اندیشه ی امام (ره) و دوران دفاع مقدس است که امیدواریم با برگزاری این مراسم قسمتی از دین خود را بتوانیم ادا کنیم.

شهردار دیزیچه بیان کرد: سه هزار از جوانان این دیار به ندای ملکوتی رهبر زمانشان امام خمینی(ره) لبیک گفتن، یکی از این جوانان و سرداران این شهر سردار شهید محمد رضا عطایی که فرماندهی سپاه آبادان بود که در جنگ تحمیلی نقش بسیار فعلی داشتند.

یازدهمین یادواره سرداران و 122 شهید سرافراز شهر دیزیچه و بزرگداشت 600 شهید شهرستان مبارکه و یاد بود 17 شهید شرکت سیمان سپاهان پنجشنبه 26 شهریور 1394 بعد از نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده سلیمان(ع) شهر دیزیچه در جوار تربت پاک گلزار شهدای شهر برگزار می شود.

دیزیچه شهری با جمعیت 20 هزار نفر و در بخش مرکزی شهرستان مبارکه، ۳۵ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان مرکز استان و در حاشیه رودخانه زاینده‌رود واقع شده‌است. شهرداری این شهر در تاریخ ۴ آذر ۱۳۷۲ تاسیس شد و 122 شهید از 23 هزار شهید استان اصفهان دارا است.

انتهای پیام/