امام جمعه مباركه در دیدار با خانواده شهیدان ضیایی:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، گروه مستند ساز شهدای کانون بسبج هنرمندان و جمعی از جوانان و نوجوانان ستاد نماز جمعه و هیات جوانان عاشورای هیات رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه و امام جمعه مبارکه  به منظور تجلیل و میثاق با شهیدان سرافراز، با خانواده شهیدان والامقام غلامحسین ضیایی مسول مخابرات لشگر نجف اشرف و برادرشهید مفقودالاثرش رمضانعلی ضیایی دیدار کردند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی مبارکه امام جمعه مباركه ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع خانواده شهدای ضیایی، بیان كرد: نقش شهدا و ایثارگران ‌در تداوم انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های آن بر کسی پوشیده نیست چرا که شهیدان در بهترین لحظات زندگی خویش با پرواز به سوی معبودشان و دل بریدن از همه تعلقات دنیا رسم عاشقی را به ما آموختند و با معامله با حق جاودانگی را برای خود به ثبت رساندند.
وي با بیان اینکه حضورشهیدان غلامحسین و رمضانعلی ضیایی در نوجوانی دردفاع مقدس نشانگر عمق بصیرت و دلدادگی آنان به امام و انقلاب بود، گفت: باید با معرفی این شهدای گرانقدر به عنوان الگوهای رفتاری به نسل جوان تلاش مضاعفی صورت پذیرد.
محمدي با بیان اینکه چه سعادتی بالا تر برای خانواده معظم این شهیدان که دو فرزند خود را فدای اسلام و انقلاب کردند، گفت: شهدای ضیایی مجاهدانی بودند که پرچم رسالت و پاسداری از انقلاب را بر دوش کشیده و با پیروی ازسیدالشهدا (ع) مأموریت خود را به نحوه احسن به انجام رسانده و با خون پاک خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و اینکه ما هستیم که باید پیام رسان خون این شهیدان باشیم.
ابراهیم باقری فرمانده گروهان و همرزم شهید غلامحسین ضیایی، رمضان شجاعی فرمانده تیپ دو لشگر نجف اشرف و همرزم شهید، مجید نوری فرمانده گروهان و شاهد لحظه شهادت شهید غلامحسین ضیایی، محمدتقی کریمی همرزم شهید، قدرت الله مومنی همرزم شهید به نقل خاطراتی ازسجایایی اخلاقی، ایثارگی و نحوه شهادت شهید بزرگوار غلامحسبن ضیایی پرداختند.
خانم واحدی مادرمکرمه شهیدان غلامحسین و رمضانعلی ضیایی ضمن خوشامد گویی به امام جمعه و دیگر همراهان به نقل خاطراتی از فرزندان شهیدش پرداخت که مورد توجه دیدارکنندگان قرارگرفت.

وی شهادت عزیزانش را از عنایت خداوند نسبت به خانواده خود دانست و آمادگی خود و دیگر فرزندانش را جهت صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی تحت زعامت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اعلام داشت.