شهردار:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، شهردار دیزیچه در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری، با تبریک هفته دولت  فعالیت های عمرانی تکمیل شده و درحال اجرای شهرداری دیزیچه را بیان کرد.

شهاب ثابت راسخ تصریح کرد: مدیریت شهری در شهر دیزیچه سعی کرده از یک نهاد صرفا خدماتی و عمرانی، به یک نهاد فرهنگی، اجتماعی تبدیل شود که شهرداری در این خصوص خدمات فرهنگی، اجتماعی متعددی را برای شهروندان گرامی انجام داده است.

شهردار دیزیچه برنامه های فرهنگی، بهداشتی، ورزشی، آموزشی ، خدماتی، عمرانی و گردشگری ،کمک به کانون های فرهنگی، مساجد، مدارس برگزاری مناسبت های مختلف بر اساس تقویم اجرائی در طول سال، استفاده از افراد فرهنگی ملی و تأثیرگذار برای معرفی شهر، اماکن و بقاع متبرکه شهر را از مهمترین برنامه های اجرا شده بیان کرد.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای این دوره ی چهار ساله اظهار کرد: در زمینه ی برنامه های ذکر شده شهرداری دیزیچه توانسته با برگزاری جلسات متعدد و با همفکری و هماهنگی شورای اسلامی شهر و همکاری شهروندان خوب این فعالیت ها و برنامه ها به بهترین نحو صورت گرفته است.

شهردار دیزیچه ادامه داد: مهمترین هدف شهرداری رضایت شهروندان این شهر و محلات تابع از برنامه ها است که خدا روشکر تا به حال اکثریت برنامه ها و فعالیت های شهرداریاین شهر با رضایت شهروندان صورت گرفت.

به گفته ی ثابت راسخ: انتقادات و پیشنهادات شهروندان شهر برای ضمن کمک به شهرداری و ایجاد انگیزه به منظور انجام فعالیت های فرهنگی و عمرانی در شهر را می کند.

وی با اشاره به پروژه های در حال اجرای شهر دیزیچه گفت: بیش از ۶۰ پروژه ی عمرانی در سطح شهر تکمیل شده و در حال اجرا است همچنین بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی در طول دو سال اخیردوره چهارم در مناسبت های گوناگون در نقاط مختلف شهر اجرا شده است.

ثابت راسخ با بیان این که برخی از این پروژه ها قرار است در هفته ی دولت افتتاح شود تصریح کرد: با هماهنگی استاندار استان اصفهان و مسولان  برای حضور در  افتتاح پروژه ها و محدودی زمانی بیشتر انشالله به زودی افتتاح این ها طرح به بدارسید می رسند.

وی به برخی از پروژه های تکمیل شده و در حال اجرا با اعتباری بالغ بر 212 میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: تکمیل مرحله اول و اجرای مرحله ی دوم پارک کوهستانی نورالشهداء، دریاچه مصنوعی پارک کوهستانی نوالشهداء ، پل شهید سردار اصلانی، زمین چمن مصنوعی دیزیچه و وینیچه، آزاد سازی و تکمیل بلوار باهنر، احداث پنج پارک محله ای در سطح شهر، احداث خیابان شهید بهشتی جنوبی، ساحل سازی رودخانه زاینده رود، تجهیز و بازسازی فرهنگسرای شهر دیزیچه و احداث فرهنگسرا و دفتر امور بانوان این طرح ها را شامل می شد.

ثابت راسخ اضافه کرد: خرید تعداد سه دستگاه اتوبوس و بازسازی هفت دستگاه اتوبوس دیگر که از قبل در ناوگان حمل و نقل عمومی فعالیت داشت این ناوگان تجهیز و خدمات بهتری در اختیار شهروندان قرار گرفت و تجهیزات و ماشین آلات عمرانی و خدماتی، این شهرداری توانسته کارهای عمرانی و خدماتی را با سرعت بیشتری به انجام برساند.

شهردار دیزیچه گفت: یکی از افتخارات شهرداری دیزیچه پروژه های عظیم و بزرگ است که حتی در استان این پروژه ها محدود هستند در شهر دیزیچه وجود دارد، احداث تقاطع غیر همسطح ولایت و بلوار امام رضا(ع) که برای آزاد سازی و احداث این پروژه حدود ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و آزاد سازی و احداث بلوار امام علی (ع) در حال انجام است.

در پایان ثابت راسخ شهردار دیزیچه از همکاری شهروندان فهیم و بزرگوارانی که با شهرداری تعامل و ارتباط دارند تقدیر وتشکر نمودند.

دیزیچه شهری است در بخش مرکزی شهرستان مبارکه، ۳۵ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان مرکز استان و در حاشیه رودخانه زاینده‌رود واقع شده‌است.شهرداری این شهر در تاریخ ۴ آذر ۱۳۷۲ تاسیس شد.