شهدا، امروز پس از حدود سی سال، آمدند تا آرامشی همراه با غیرت و عزم در اطاعت از ولی فقیه و دفاع از آرمان های امام خمینی (ره) در مردم ایجادکنند.

مبارکه نا– زهراسادات امیری/ باز هم بار دیگر، شهر بوی بهشت گرفت. آسمانیانی آمدند تا زمینی ها و زمین خورده ها را هرچند برای مدتی کوتاه، همراه خود کرده و از این هیاهوهای بی ارزش دنیا نجات بخشند.

جمعیتی بسیار، خسته از دغدغه های روزمرّگی، تمام التیام دردهای خود را در حضور پرستوهای مهاجری یافتند که پس از سال ها دوری، اکنون به وطن بازگشته بودند. زمانی با پای خود، برای دفاع از کشور، ناموس و اعتقادات خود به جبهه رفتند و امروز، آرمیده پشت تریلی ها وارد شهرها شدند تا برکتی بر شهرها و دل های زنگارگرفته باشند.

شهدای عزیزی وارد شهر ما شدند که طلایه دار این سرزمین هستند. چه زیبا بود شور و اشتیاق مردم در استقبال از این دریادلان صف شکن. در برابر عظمت حضور آنان، اشک بر گونه ها جاری بود و حضور فرشتگان مقرب الهی در این مراسم، باعث شد «فَاخلَع نَعلَیک» شده و پابرهنه بدرقه کننده شهدا و نظاره گر شکوهشان باشم.

چه زیبا بود در جوار بزرگ مردان کوچک، که با وجود سن کم، عمل بزرگی انجام دادند؛ نماز جماعت خواندن و آرامش نماز و حضور این عزیزان با هم عجین شدن!

روزی دل به اروند زدند تا وحشی ترین رود جهان را مسخر خود کنند و امروز پس از حدود سی سال، آمدند تا آرامشی دیگر بر جان ملت، ایجادکنند. آرامشی همراه با غیرت و عزم در اطاعت از ولی فقیه و دفاع از آرمان های امام خمینی (ره).