فرمانده سپاه ناحیه مبارکه:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، امروز سرهنگ رسول قاسمی فرماندهی سپاه ناحیه مبارکه و دبیر ستاد استقبال از شهدای گمنام و غواص در جلسه ی ستاد استقبال با اشاره به ورود کاروان شهدا به شهرستان مبارکه و برنامه های استقبال گفت: ستاد استقبال و مردم شهید پرور شهرستان مبارکه آمادگی کامل میزبانی از 16 شهید گمنام و غواص را دارد و تمام تلاش ستاد استقبال برای ایجاد بهترین و پرشور ترین مراسم است که به کمک خداوند متعال این برنامه های با کیفت عالی محقق شود.

وی تصریح کرد: کاروان شهدای غواص و گمنام روز شنبه وارد شهرستان می شوند و اولین مراسم استقبال از کارخانه سیمان سپاهان انجام می شود. درطی مسیر به شهر دیزیچه می رسند و هم پیمانی، هم عهدی و استقبال مردم در شهر دیزیچه انجام می گیرد.

فرمانده ناحیه مبارکه اضافه کرد: در بعد از شهر دیزیچه، مراسم استقبال در  شهر زیباشهر برگزار خواهد شد و ساعت 18 در فلکه جهاد شهرمبارکه به سمت مقصد گلزار شهدا همراه با نماز مغرب و عشا و مراسم شبی با شهدا را خواهیم داشت.

وی افزود: از تمام دستگاه های اجرایی و پشتیبانی کمال همکاری همچون گذشته داشتیم، داشته باشیم که این مراسم باشکوه تر و پرشورتر برگزار شود.