نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری  تصریح کرد: ما باید طبق قانون اساسی مشخصا هر گونه معاهده و توافقی که بین جمهوری اسلامی ایران و هر کشوری دیگری با عنوان یک کشور یا چندین کشور که بخواد انجام بشود باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

ایرانپور با اشاره به صحبت ها و سخنرانی های عجیب در مورد تصویب برجام در مجلس بیان کرد: چرا بعضی ها نمی خواهند این مسیر قانونی تصویب برجام در مجلس به نتیجه برسد ؟

وی اضافه کرد: تاکنون هم این گونه بوده که به تصویب مجلس رسیده بوده است و به کار  و الان هم به این گونه خواهد بود که باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد و در این ضمینه اظهار نظر کند و روال قانونی را باید طی کند.

وی با توجه به پشتیبانی مجلس شورای اسلامی از مذاکره کنندگان افزود: مجلس در عین حالی که از مذاکره کنندگان حمایت کرده و حمایت می کند از هر توافق خوبی هم حمایت خواهد کرد و با دقت و تیز بینی بند بند برجام مطالعه خواهد کرد و تصمیم و رای نهایی که به منافع کشور، نظام، رهبری و مردم خواهد بود را انجام می دهیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: در تصویب برجام باید شورای امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی در کنار هم اظهار نظر کنند تا به نتیجه مطلوب مد نظر مقام معظم رهبری و مردم جمهوری اسلام ایران برسد.