رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، علی مبشری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری با بیان اینکه کل مساجد موجود در شهرها و روستاهای مبارکه 193 مسجد است، گفت: در حال حاضر اعتبارات دولتی که برای نوسازی و تجهیز مساجد به این شهرستان اختصاص داده می شود کفایت کننده هزینه های موجود نیست.

وی افزود: اکثر مساجد موجود، به لحاظ دارا بودن سرویس بهداشتی و وضوخانه در وضعیت نامناسبی به سر  می برند و بیشتر آنها از دارا بودن حداقل امکانات و تجهیزات نیز بی بهره اند.

رئیس اداره ی اوقاف و امور خیریه مبارکه، با اشاره به اینکه طبق قانون مودیان مالیاتی که دارای بدهی های مالیاتی به دولت هستند می توانند بدهی هایی خود را در بخش مساجد هزینه کنند، ادامه داد: مودیان مالیاتی می توانند در هر یک از مساجد شهرستان که بخواهند هزینه های عمرانی اقدام کنند.

مبشری اضافه کرد: سپس با در دست داشتن فاکتور ها به اداره اوقاف مراجعه کنند و پس از تایید این اداره مبالغ پرداخت شده جز بدهی های مالیاتی آنها حساب می شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم مردم و افراد خیر برای کمک به مساجد این شهرستان وارد عمل شوند تا بتوانیم وضعیت مناسب تری را برای مساجد مبارکه مهیا کنیم.

شهرستان مبارکه دارای شش شهر و دو بخش و 24 روستا دارای 193 مسجد، 32 حسینیه و 3 تکیه در 60 کیلومتری اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/