امام جمعه مبارکه در دیدار با خانواده شهدای جعفرزاده:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، به منظورتجلیل از خانواده سردار رشید اسلام شهید حاج ابراهیم جعفرزاده “فرمانده تیپ الغدیر” و برادران شهید حبیب الله و عبدالله جعفرزاده شورای اجرایی واحد جوانان و جوانان هیات رزمتدگان اسلام شهرستان مبارکه در معیت حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه شهرمبارکه با حضور در محله امامزاده زید(ع) اصفهان با خانواده شهدای سرافراز جعفرزاده و زمانی دیدار کردند

 علیرضا اسلامی فر دبیر هیات رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه ضمن سخنانی شهید حاج ابراهیم جعفرزاده را به عنوان یکی از طلایه داران انقلاب اسلامی در شهرمبارکه دانست و افزود: این شهید بزرگوار در ساماندهی و شکل دهی فعالیتهای ضد رژیم ستمشاهی در مبارکه خصوصا حماسه انقلابی 18 دی که منجر به سقوط ژاندارمری شهر گردبد همراه با سرداران شهید نصوحی ،ربیعی،مختاری و زینلی نقش مهمی را ایفا نمود.

اسلامی فر به نقش شهید حاج ابراهیم جعفرزاده در دوران پس از پیروزی انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: شکل گیری کمیته انقلاب و سپاه و جهاد سارندگی درشهرهای مبارکه و اصفهان، فرماندهی اولین گردان زرهی سپاه، مسئولیت زرهی قرارگاه نصر، فرماندهی تیپ ۲۱ رمضان، مسئولیت بررسی مرزهای کشور، مسئولیت طرح و برنامه لشکر زرهی سپاه و فرماندهی تیپ زرهی ۲۸ صفرو آخرین مسئولیت ایشان فرماندهی تیپ مستقل ۱۸پیاده الغدیر از جمله مسولبت های این شهید بزرگوار بود.

وی در پایان اشعاری را که زنده یاد حاج امیر لسلامی فر در وصف شهید جعفرزاده و برداران شهیدش و همچنین شهید محمدعلی زمانی “داماد خانواده” سروده بود، خواند.

 در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهرمبارکه ضمن ابرازخوشحالی از حضور در جمع باصفای خانواده شهدای جعرزاده،بیان داشت : نقش شهدا و ایثارگران ‌درتداوم انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های آن بر کسی پوشیده نیست چرا که شهیدان در بهترین لحظات زندگی خویش با پرواز به سوی معبودشان و دل بریدن از همه تعلقات دنیا رسم عاشقی را به ما آموختند و با معامله با حق جاودانگی را برای خود به ثبت رساندند.
امام جمعه شهرمبارکه با بیان اینکه شهید جعفرزاده درایجا جرقه های انقلاب اسلامی نقش آفرین بوده و سهم مهمی در تحولات این دوران در شهرمبارکه داشته است، گفت : بایدبامعرفی شهدای جعفرزاده به عنوان الگوهای رفتاری به نسل جوان تلاش مضاعفی صورت پذیرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی در قسمت دیگری ازسخنان خود گفت:اینکه شخصیتی همچون شهید حاج ابراهیم جعفرزاده در سن 24 سالگی به درجه ای از خلوص خودسازی دست یابد که در مقام فرماندهی یک تیپ مستقل در صحنه نبرد شخصا حضور و با تدبیرات و فرماندهی، معادلات جنگ را به نفع جبهه اسلام و انقلاب رقم بزند درهیچ مقطعی از تاریخ دیده نشده جز در صدر اسلام.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه چه سعادتی بالا تر برای خانواده معظم این شهیدان که سه فرزند و داماد خودرا فدای اسلام و انقلاب کردند، گفت : شهدای جعفرزاده مجاهدانی بودند که پرچم رسالت و پاسداری از انقلاب را بر دوش کشیده و با پیروی ازسیدالشهدا (ع) مأموریت خود را به نحوه احسن به انجام رسانده و با خون پاک خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند واینک ماییم که باید پیام رسان خون این شهیدان باشیم.

حاج ابوالقاسم جعفرزاده پدربزرگوار شهدای جعفرزاده ضمن خوشامد گویی به امام جمعه و دیگر همراهان به نقل گوشه هایی از سجایای اخلاقی سردارشهید حاج ابراهیم جعفرزاده و براران شهیدش عبدالله و حبیب الله و همچنین داماد خانواده شهید محمد علی زمانی پرداخت.

وی گفت: حاج ابراهیم از همان ابتدای جوانی پی به ماهیت رژیم منفور پهلوی برد و با پخش اعلامیه ها و تصاویرامام(ره)مبارزه را در شهرهای مبارکه و اصفهان آغاز نمود، حتی در هنگام برپایی جشن‌های 2500 ساله شاهنشاهی شدیدا زبان به اعتراض ‌گشود به نحوی که  چندین بار دستگیر و مورد آزار عمال رژیم شاه قرار گرفت.
پدرمعظم شهدای جعفرزاده همچنین به نقل خاطراتی از نقش شهید حاج ابراهیم و دو فرزند شهیدش در دوران دفاع مقدس پرداخت و شهادت عزیزانش را از الطاف خفیه خداوند نسبت به خانواده خود دانست.