امام جمعه دیزیچه:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مبارکه نا، مرتضی صانعی امام جمعه دیزیچه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری ضمن تبریک عید سعید فطر، اظهار کرد: عید سعید فطر، عید بندگی و عید بازگشت به فطرت اولیه آدمیت است.

صانعی افزود: بعد از 30 روز ارتباط مستحکم با خداوند متعال در قالب نماز، دعا و روزه و مناجات های شبانه، دل چسب انسان است که برکات مراسمات را ببیند همه مردم در جایی جمع می شوند و شکر نعمت بزرگ را به جا می آورند.

وی اضافه کرد: مردم ما در روز عید سعید فطر به گونه ای به فطرت خودشون باز می گردند و کینه ها را دور میریزند و در کنار هم با همدلی و انسجام به همدیگر در رابطه با آمدن یکی از عیدان بزرگ تبریک می گویند.

امام جمعه دیزیچه گفت: جا دارد به مردم مومن و روزه دارن شهرستان مبارکه و شهر دیزیچه تبریک بگوییم و از خداوند متعال طلب می کنیم که در ادامه این راه با آنچه بدست آورده ایم از عید سعید فطر انشالله معنویت بهتری را داشته باشیم.

وی با اشاره به ادامه دادن راه مسیر بندگی بعد از ماه مبارک، بیان کرد: مهم بعد از ماه مبارک رمضان این است که انسان در مسیری  که در ماه مبارک رمضان قرار گرفته حرکت بکند، در مسیر عبادت، بندگی و حضور در مسجد نماز و این مسیر را ادامه دهد.